Pagina's

dinsdag 20 maart 2018

Dankbare dinsdag.......

Sparen  ..........
Wie doet dat eigenlijk niet
Vroeger spaarde ik o.a.  postzegels,


 maar  nu met het mail verkeer
is dat bijna geen optie meer.

Ik spaar ze nog wel voor een kerkmaatje
die verzamelt ze
en alles wat daarvan over blijft gaat naar de zending.
Goed doel toch ??


Een postzegel zomaar weggooien
dat gaat me toch ook wel aan het hart.
Want het zijn en blijven toch  kunstwerkjes  apart.


Dus ik blijf lekker door sparen !!!!



En we verzamelen nog meer !!!!!

De plastic doppen voor 
BLINDE GELEIDEHONDEN


De  bier en kroondoppen
voor KIKA !!!!!


Door het hele land zijn inleverpunten 
bij mij inleveren mag ook altijd.

Mooi om zulke doelen te ondersteunen met een 
postzegeltje en doppies :)

Wat verzamelen jullie????  
daar ben ik wel nieuwsgierig naar !!

Fijne dankbare dinsdag.

Lieve groet Albèrtje


11 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die koeienpostzegels, mooi!!
    Ik ga je even mailen, tot zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vroeger spaarde ik ook postzegels...vond ik zo leuk. Maar nu niets meer eigenlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!!!!!!
    Vroeger spaarde ik ook postzegels, de koeien heb ik ook, maar slechts twee aan elkaar (jammer).
    Mijn zoon en ik hadden elk een album, het is verwaterd maar heb ze altijd wel bewaard.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, ik spaarde sleutelhangers en sigaren bandjes, en nu klompjes, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Albértje, vroeger spaarde ik vanalles, postzegels, sleutelhangers, dierenplaatjes noem maar op. Tegenwoordig bewaar ik net als jij plastic doppen voor blinde geleidenhonden. Omdat je laatst vertelde van je kerkmaatje die postzegels spaart, bewaar ik deze voortaan voor jou. Op het werk, verwerk ik de post en een enkele keer zit er toch wel een mooie bij. Als ik er een aantal heb, komen ze jou kant op :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel vroeger spaarde ik postzegels en daarna ook een tijdje postkaarten. Maar dat is al erg lang geleden. Tot voor een paar jaar vingerhoedjes maar ook die verzamelwoede bloeide langzaam dood. De plastieken dopjes sparen wij ook tvv de blindegeleidehonden. Dus iets wordt er nog gespaard.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Postzegels zijn echt kleine kunstwerkjes. Vroeger spaarden wij ze ook, voor de zending geloof ik...
    Ik spaar nu oude sleutels, zomaar voor de leuk. Maar ik zou natuurlijk ook wel doppen kunnen bewaren voor het goede doel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb je even. ;-) Ik spaar van alles, matroeska's, emaile kannen en sinds kort spoelkommen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo wat wordt er veel gespaard en ja ook ik ben een spaarder en verzamelaar. Vroeger had/heb ik postzegels verzameld. Nu spaar ik de postzegels op voor het kerkmaatje van Albèrtje. Doppen voor de geleide en hulphonden en kroondoppen, allemaal voor het goede doel. Verder verzamelen we spullen voor de rommelmarkt van de kerk. Zo af en toe even het huis doorlopen wat er weg kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hmmmm.... nee, ik spaar niet echt dingen, al heb ik na één exemplaar van iets wel vaak de reactie gehad een tweede (of derde) bij te kopen. Maar een ‘echte’ verzameling is het nooit geworden.
    Owww... wacht! Ik heb wel een muur met salamanders uit alle windstreken; houten, metalen, keramieken enz.

    BeantwoordenVerwijderen