Pagina's

dinsdag 18 april 2017

dankbare dinsdag......

Ik was bij Ina en die had een pracht cadeau gekregen van Mevr. Agnes Majoor
Een schat van een mens van ergens in de tachtig jaar,
en nog jong van geest
Ze handwerkt heel veel en heeft heel veel mooie quilts gemaakt.

Ina kreeg een wel heel mooi exemplaar voor haar nieuwe huis.
En ik............. wil even deze prachtige quilt met jullie delen.
Het totaal plaatje!!


Zoveel mooie blokken ............
 ik heb er een aantal even uitgelicht.


met borduurtjes ertussen,


9 kleine blokjes vormen samen 1 blok


maar dit zijn 100 blokjes om samen 1 blok te vormen.


koffie tijd.....



Met een haakwerkje 





met labeltjes,  hoe kom je er op !!


en nog een variant met labeltjes  


een kantje even in het rond gelegd


en dan al dat doorpitten !!!!!


Prachtig en het past precies op het bed.
Dat Ina hier heel blij mee is,
  snap ik helemaal,
En de complimenten zijn voor Mevr. Agnes  !!!!!
Wat een TOP Quilt.
Hier gaan heel veel bloggers 
ook even  heerlijk van genieten !!

Lieve groet Albèrtje





11 opmerkingen:

  1. Ooooo, wat is dat supermooi!!!!
    Echt iets om heel zuinig op te zijn en mee te pronken. Die donkere reepjes ernaast, het lijkt wel of de blokken zweven boven de deken.
    In één woord PRACHTIG!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja prachtig mooi is deze deken. Zo lief van Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig! Er zitten geweldig leuke ideeën tussen en het totaal plaatje is schitterend. Een cadeau om te koesteren!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderschoon! Wat een kunstwerk en wat een werk. Dit is een cadeau dat nooit meer weggaat. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!
    Daar straalt veel handwerkliefde vanaf.
    Een geweldig cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een prachtig cadeau.
    Wat een verschillende handwerken,
    daar is heel veel handwerkplezier en liefde in verwerkt
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is smullen, wat mooi!!!
    Echt genieten prachtig :)
    Een boffert die Ina!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW wat ontzettend mooi gemaakt, en zo creatief ook! Echt een juweel van een quilt, die zal je toch zo maar krijgen..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben er helemaal stil van ...
    De blokken lijken te zweven, en ik word er zelf ook zweverig van; zoveel creativiteit bij elkaar!
    Prachtig om dit te zien en schroom niet om nog meer foto's te laten zien, zou ik zeggen ...

    Groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met liefde gemaakte quilts, zijn zo mooi! Deze ook.
    Ik ben dankbaar voor de quilt die ik ook heb gekregen voor onze dochter*.
    Mag ik aandacht vragen voor een "Little quilts of love"? Een verdrietig verhaal, maar zo fijn om de quilt te hebben. Het is zo'n warm gebaar om zo iets moois te krijgen. Mocht iemand die quilts maakt iets bij willen dragen: http://www.lqol.nl/

    BeantwoordenVerwijderen