De eerste blokken zijn af.
Maar het was niet zomaar gedaan .
De kleine blokjes aan elkaar,
dat gaf geen problemen.
Een witte rand erom heen
en dan afmaken
met een groene rand.
(Geen foto meer van)
Maar ik leg er een paar naast elkaar
en het valt tegen.
Oef heb ik weer.......
De randen uitgehaald en even experimenteren
met andere kleuren.
Het moest in elk geval 1 kleur worden,
om er rust in te houden.
Rose, grijs, zwart, groen
of toch crème
Allemaal geprobeerd....
(Haken en uithalen)
Ook een vasten rand geprobeerd
en een stokjes rand.
Was ook geen optie
dat werd heel rommelig.
Nee ik was er niet gelukkig mee.
Even overlegd nog met vriendinnetjes
die gelukkig wel snapten hoe het zat.
Uiteindelijk gekozen
voor simpel creme.
En ja, dat geeft me een veel beter gevoel
dus dat gaat het worden.
Alleen weet ik nog niet
of 2 toeren genoeg is
of toch nog een 3e toer erom heen.:))
Nou ja dat is dan ook zo gedaan
en kan ik nog even overdenken.
En nu eerst maar eens
lekker verder haken.
Lieve groet Albèrtje ❤️


Wat een gepuzzel met de blokjes. Ik vind het heel mooi zo, met de crème rand. Die zou ik niet breder maken, misschien om het eind resultaat een iets breder rand?
BeantwoordenVerwijderenEen uitdaging hè, het aan elkaar passen. zo is het mooi, niet breder en qua kleur heel goed.
BeantwoordenVerwijderenJa, ik vind het lastig hoor als je zoveel verschillende kleuren gebruikt. Een rustige rand is dan echt wel nodig.
BeantwoordenVerwijderenOngelooflijk hoeveel zo'n lichte rand er omheen alles meteen heel mooi maken. Heel rustig en strak. Maar goed dat je er met andere even over sprak, want nu ziet het er top uit. Zelf denk ik dat deze twee randjes voldoende zijn, het is nu mooi in harmonie met elkaar. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
BeantwoordenVerwijderenDit ziet er goed uit! Ja, het kan dan ineens zo tegenvallen terwijl het in je hoofd zo'n goed idee leek. Fijn dat je even kon overleggen met je vriendinnen.
BeantwoordenVerwijderenDit maakt het al heel wat rustiger !
BeantwoordenVerwijderenSoms heb je iets in je hoofd en dan pakt het helemaal niet uit zoals je bedacht had. Deze creme rand vind ik goed passen. Wel een hele klus om de draadjes van die kleine granny's af te hechten.
BeantwoordenVerwijderenDeze kleur rand brengt het mooi bij elkaar, maar hoe heb je die kleine blokjes vastgemaakt, gehaakt of genaaid?
BeantwoordenVerwijderenMooie combinatie.
BeantwoordenVerwijderenMijn grannydeken heeft wel wit.
Omdat ik dat nog had liggen.
Maar het pakte goed uit.
Bent u op zoek naar een schuldconsolidatielening, een lening zonder onderpand, een zakelijke lening, een hypotheek, een autolening, een studielening, een persoonlijke lening, durfkapitaal, enzovoort? Ik ben een particuliere kredietverstrekker en verstrek leningen aan bedrijven en particulieren met een lage en redelijke rente van 2%. E-mail: christywalton355@gmail.com
BeantwoordenVerwijderen