Pagina's

dinsdag 28 mei 2024

Dankbare dinsdag........

Vandaag een laatste blogje
over dankbare dinsdag.
Dankbare dinsdag werd
 in het leven geroepen door
 Marloeskreatief
Een mooie dag om eens
 ergens extra bij stil te staan 
wat eigenlijk heel gewoon is.
Dat kan gaan over van alles
 waar je maar aan denkt
en waar je dankbaar
 voor kan/mag zijn.


Gewoon een mooie dag 
in de week.


En hierbij doe ik ook 
een stap terug
 we gaan op blog pauze
voor onbepaalde tijd.
En dan zien we wel 
waar de weg ons brengt.


Ik blijf wel meelezen 
maar zal wat minder reageren.
Voor nu bedankt voor het 
lezen van  mijn blog
en alle lieve reacties.

Lieve groet Albèrtje ❤️ 


13 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat je met blog pauze gaat. Ik lees je blog iedere keer met veel plezier! Ik hoop dat er geen nare reden is om te stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer hoor van je pauze,ik lees ze ook altijd met veel plezier, hoop dat het een pauze is.
    Gerrie 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och, we gaan je missen Albertje. T was fijn met je mee te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat je stopt, ik heb altijd met plezier je blog gelezen. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Wie weet zien wij je weer eens terug. Wens je het allerbeste, bedankt voor je blogjes. Groet Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh.... Albèrtje.... Eerst dacht ik: je stopt met dankbare dinsdag. Maar je stopt voorlopig helemaal! Oh, wat ontzettend jammer.
    Maar je zal er vast je redenen voor hebben en die moeten we accepteren en respecteren. Maar ik zal je zeker missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, dat vind ik ook jammer!
    Je hebt altijd mooie blogs geplaatst. En ook heel veel leuke en lieve reacties gegeven. Dankjewel daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat jammer Albèrtje, je zal er ongetwijfeld je reden voor hebben. Ga je zeker missen hoor. Bedankt in ieder geval voor je lieve reacties die je gaf. En wie weet zien we je weer een keer verschijnen. Wens je het beste. lieve groet Josephine.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat jammer dat je een blog pause neemt inderdaad dacht ik ook dat je stopte met dankbare dinsdag.Je moet doen waar je je goed bij voelt.
    Wie weet dat je het later weer oppakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een blog pauze voor onbepaalde tijd, dat geeft toch nog hoop dat we hier nog wel eens kunnen genieten van je gezellige blogjes. Voor nu, bedankt voor wat we hier konden lezen en de leuke foto’s en de reacties die jij bij ons gaf. Ik wens je het beste, hartelijke groet, Toos.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alle goeds gewenst, dank voor je mooie logjes.
    Tijden hebben tijden, bij mij is het momenteel ook stilletjes
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We gaan je missen Albértje, maar ik wens je alle goeds en wie weet na de zomer…..
    Bedankt voor alle leuke blogjes en reacties.
    Ik zeg gewoon tot ziens en een fijne blogvakantie;) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat jammer, Albèrtje. Ik hoop dat je er gewoon even klaar mee bent en dat het geen andere reden heeft. Het allerbeste! En hopelijk zie ik je weer bij het Oogstfeest. Heb altijd met veel plezier je blogs gelezen.
    Warme groet, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai lieve Albèrtje,
    Ik zie dat je met blogpauze bent en ik begrijp dat. Alleen hoop ik wel dat het niet een 'gedwongen' pauze is en dat alles goed gaat.
    Voor nu dank voor het delen van zoveel mooie blogberichtjes en prachtige foto's. Geniet van de tijd die voor je ligt.
    Dikke (digitale) knuffel.
    Marjan (Google weer wil eens niet mijn accountnaam laten zien).

    BeantwoordenVerwijderen