Pagina's

vrijdag 3 maart 2023

Mooie week..........om uit te proberen.

Al lopend met m'n camera
maak ik  foto's om het 1 en ander
beter uit te proberen. 

En er is altijd wel iets wat mijn aandacht heeft.
Een wel heel vroege bloeier.
De toverhazelaar.


Dichterbij echt heel mooi.


Krente boompje


Donker maar wel mooi 
zeker op de pc in het groot.


Een wel heel bijzondere koe !!!



Mooi paard kijk naar de haren !!
onderaan de kin.


 En Bambi 


Uh..........
zie ik dat goed
wordt ik hier uitgelachen ??


Ha ha ik hou hier van
altijd verrassend
wat je onderweg tegenkomt.

Lieve groet Albèrtje







12 opmerkingen:

  1. Klopt..., zodra je de deur uit gaat komen de verrassingen je tegemoet. Leuk hoe je alles fotografeert en met ons deelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is dat, lekker met de camera op pad. Dan kijk je echt anders naar je omgeving. Mooie foto's hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie hobby: fotografie, je hebt weer prachtige plaatjes gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, er wordt een tongetje naar je uitgestoken!
    Wat een prachtige foto's Albèrtje 👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto’s. En als je er oog voor hebt, is er veel te zien. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke wandeling heb je weer gemaakt Albèrtje, en zo mooi wat je onderweg allemaal tegen bent gekomen. Prachtig die scherpe details daar hou ik ook enorm van. Wat zal je intens genoten hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's Albèrtje heb je gemaakt. Vooral die van de toverhazelaar vind ik erg mooi. Wat leuk ook dat je de Bambi's zo maar tegenkomt onderweg, maar ik denk niet dat hij/zij je uitlacht maar toelacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's. Zo'n bijzondere vroeg bloeier die toverhazelaar. Maar ook het krentenbloempje is er al vroeg bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is er al veel in bloei.
    Mooi door jou vastgelegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto’s, de Toverhazelaar vind ik ook zo’n mooie plant. Ja het gaat met kleine stapjes, maar de lente komt dichterbij. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha ik moest er wel 9m lachen hoor …nou leuk dat je op mijn blog was ik volg jou nu ook …ook al ben ik niet zo actief met posten lezen doe ik graag …liefs van mij 🍀

    BeantwoordenVerwijderen