Pagina's

dinsdag 14 maart 2023

Dankbare dinsdag...........

 Het was me het weertje wel
we werden toch nog even getrakteerd
op een laagje sneeuw.
Eerlijk gezegd.....
 zat ik daar 
niet meer op te wachten.


Maar sneeuwfoto's zijn
wel altijd mooi om te maken.
Ik vond het erg koud die dag.
En heb dus welgeteld
 1 foto  gemaakt :))

Maandag een onstuimige dag
met wel heel veel wind.
Maar....... met een heel
aangenaam temperatuurtje.
Daar knap ik dan weer van op.

En verder haal ik patronen tevoorschijn
om nog een keer te maken.
Moeder konijn......


Even een ei erbij
mooi voor de foto.


De Beatrix potter serie !!
Ze zijn zo leuk  om te maken.
Het zijn eierwarmers,
maar deze keer maak ik ze dicht en vul ze op,
dan  zijn ze ook leuk om mee te spelen.

De kleinkinderen kijken toch altijd even
of er nog iets nieuws op de tafel staat.
Deze zullen ze wel snel ontdekken
met dat ei erbij.


Lieve groet Albèrtje







13 opmerkingen:

  1. Wat is die weer leuk ook al heb je het al eens gemaakt. Was zeker koud maar sneeuw hoeft niet meer in maart. Gelukkig kwamen de narcissen weer overeind.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ze zijn niet anders gewend dan dat oma leuke dingetjes op tafel heeft... Heerlijk toch?
    Jullie hadden dan nog sneeuw; bij ons wat het alleen natte sneeuw en ontzettend guur en koud! Maart roert toch heus z'n staart, ook dit jaar weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. creatieshaken-ria14 maart 2023 om 11:33

    Zo gaat dat met een creatieve oma.
    Zo gaat het ook bij mij even kijken of er weer een nieuw beestje staat.
    Konijn is heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sneeuw hoefde voor mij ook niet meer, brrr
    Maar je konijn is te schatting zo leuk
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, koud was het zondag! En gisteren was 't veel lekkerder qua temperatuur. Vandaag weer wat frisser trouwens.
    Leuk: je project!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig konijn, ontzettend leuk voor de kleinkinderen, dat geeft weer stralende gezichtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig konijn. Leuk op de tafel. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat was het een koude en onstuimige dag maandag! De oranje afvalbakken (plastic en blik) vlogen in het hele dorp over de straten en óveral lag afval 😜.
    Het schijnt nog een dag (of twee) wat wit te kunnen worden, maar hopelijk is het daarna voorbij voor deze winter 🤞🏼.
    Wat heb je een lieve moeder konijn! Goed idee om de eierwarmers dicht te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoooo schattig dit konijntje, jij kan dat als
    geen ander, je bent zo handig met vilt. wij
    hadden ook een mooi wit sneeuwkleedje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een schattig konijn hou ervan te lief …🍀🐰🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig konijntje is dit ook zeg..............Liefs. Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wat leuk! Ik ben dol op Beatrix Potter enzo. Je brengt me op een idee. Ik zal mijn daimondkaarten een keer op mijn blog laten zien. Ik maakte er kaarten van. Ik vind jouw konijntje schattig en je sneeuw foto ook. Laat nu de lente maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen