Pagina's

woensdag 19 februari 2020

gebreide Poppies


Een nieuw Poppie.
Ze worden ook wel troost popjes genoemd,
dat heb ik eens  even gegoogeld,
onder troost popjes vallen alle knuffels,
die weggaan voor een goed doel.

Voor mij blijven het gebreide Poppies.
ha ha en het is eigenlijk voor mij een oudje,
zo'n 40 jaar geleden breide ik ze ook al.
Alleen .........
waar ze gebleven zijn geen idee.
vandaag een mooi meisje,


Wel samen met haar kleine zus
 op de foto,


uh...... 
en met haar tweelingzusje :))
Maar die verhuist naar moeders.
Zo leuk die kleintjes erbij,
Voor de liefhebber........
( de helft van de steken en de toeren )
appeltje eitje !!


en zo ziet het eruit
als er alleen nog maar gebreid is.


nou ik kan nog wel even hoor 
lekker tussen door werkje.

Lieve groet Albèrtje







13 opmerkingen:

  1. Oh die kleintjes, wat leuk! Misschien dat ik dat idee van je ga lenen😊.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd is dit!
    En die kleintjes zijn gaaf...hoe bedenk je het! Zo kun je een heel gezinnetje maken...😋

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cute, die poppies! En zeker de kleintjes, die moet ik toch ook even testen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat is dit weer leuk gemaakt zeg, zo samen met de tweeling zusjes. Liefs de leuren en de plant pst daar super bij. Grappig om alleen het breiwerkje te zien, op zich is dat best snel gemaakt eigenlijk,LEUK Albèrtje.....

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje wat een taalfouten, SORRY!!!
    Lief de kleuren, en niet pst maar PAST, hehe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo schattig. Vooral die kleintjes. Mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Strange "water hack" burns 2lbs overnight

    Well over 160 thousand men and women are using a easy and SECRET "liquid hack" to drop 1-2lbs each night as they sleep.

    It's effective and it works with anybody.

    Here's how you can do it yourself:

    1) Grab a glass and fill it up half the way

    2) And then follow this weight losing hack

    and become 1-2lbs skinnier when you wake up!

    BeantwoordenVerwijderen