Pagina's

vrijdag 24 januari 2020

Crea 5220......


Deze week Dessin papier,
tja daar heb ik niets mee
 en ik heb het  ook niet,
Maar......
ik heb wel mooi design VILT !!!
Wat is er mooier dan sprookjes vilt,
in allerlei kleuren.
Ik ben hier groot fan van.
Daar kan nog veel moois 
van gemaakt worden :))


Meer crea op


          Elizabeth
         Akkelien
      Céline
           Marjan
   Toos
      Sandra
  Anita
         Josephine
       Petronille
                   Carmela (uit Itali
      Corrie


Lieve groet Albèrtje

13 opmerkingen:

  1. Mooi is dat vilt!
    Ik heb ook niets met dessin papier, sla deze over....maar ik vind het wel leuk om te zien wat anderen gemaakt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig vilt! Ik snap helemaal dat je hier fan van bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al is het dan geen papier, een prachtig dessin heeft het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij kunt toveren met vilt... daar ben ik best een beetje jaloers op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dat mooi vilt zeg ! Dar kun je wel wat mee.
    Betoverend mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful gradient effect! I love it's warm colors!Well..
    Carmela e Davide

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit PRACHTIG Albèrtje, volgens mij kan jij toveren met vilt, het is letterlijk sprookjes vilt inderdaad. ben benieuwd wat je er t.z.t van gaat maken,

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat moet idd een feestje zijn om mee te werken. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit design vilt is prachtig en een mooie uitbeelding van de opdracht van deze week.
    Fijne avond, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oja, sprookjesvilt. Dát is leuk om mee te werken. Heb je er al wat van gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen