Pagina's

dinsdag 20 augustus 2019

Dankbare dinsdag......

Na de hittegolf kwam de regen,
die was hard nodig .
Nu weer een paar weken verder
 merk je aan alles dat we richting herfst gaan.
Vorige week heb al de eerste paddenstoel gespot.


En de lampionnen weer uit de tuin gehaald.
Ook echt zo'n herfst plant.


En dan de chrysanten bollen
 je ziet ze ineens overal.
Deze kreeg ik even geleden en kijk 
een pracht exemplaar.


Ik hoop nog wel op wat mooie dagen
 om te nazomeren.
Maar de herfst ........... kom maar op.

Lieve groet Albèrtje

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie bol chrysant, en laat het nog maar ff nazomeren. Heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoewel ik van alle seizoenen houd en het dus ook niet erg vind dat de herfst voor de deur staat, vind ik het nog wel fijn dat we nog even gaan zomeren.😉
    Wat een kleurrijke bolchrysant heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, er komt nog een zomertje aan, hé, vind ik fijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie driekleuren crysant, en al paddestoelen, hebben we ook al gezien. Laat de herfst nog maar een paar weekjes wegblijven hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je merkt het inderdaad, ook aan het korter worden van de dagen. Ik houd van de herfst maar ik hoop echt nog op een paar heerlijke nazomerweken.
    Fijne week.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke gezellige tijd komt er aan! Ik hou er zoveel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. |Ik heb de eerste padenstoelen ook al weer gezien. Volgens de weersverwachtingen krijgen we nog een paar hete dagen. Die lampionplant heb ik al 2 keer gekocht maar ze verdwijnen altijd uit mijn tuin. Zo jammer, misschien toch nog maar eens proberen dit jaar. Laat de herfst maar komen , ik hou er van !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Neeee... de zomer is nog niet over, maar we hebben al wel gouden licht en inderdaad... bolchrysanten! Ik zag ze laatst ook! Net zoals paddenstoelen hihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Albertje we willen nog geen herfst hoor.
    Heb ook de nodige paddenstoelen al gezien..................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige chrysanten bol.
    Er word mooi weer voorspeld.
    Nog een poosje genieten. Maar herfst heeft ook zijn mooie kanten
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Daar komen nog lekkere warme dagen aan, maar de herfst is ook mooi hoor en ik zie dat ik mijn lampionnetjes ook al kan gaan oogsten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie grysant en laat de herfst nog maar even weg blijven al is die ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie herfstfoto's al. Nu is het toch nog weer een zomerse week geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toch nog maar een beetje uitstellen die herfst! Ik vind het zo nog wel even goed. Je lampionplant is wel heel erg geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WAUW Albértje, wat heb jij veel lampionnetjes. Ik heb ze sinds dit jaar in de tuin en 1 takje, maar daar ben ik ook heel blij mee. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen