Pagina's

zaterdag 15 juni 2019

plaagdieren.......

Vincent de vlieg,
Ja die moest ik toch wel ff maken
 met al die plaagdier bestrijders in de familie :)
Zelfs de kleinkinderen vonden het reuze interessant,
Al af oma..... hoorde ik geregeld,
dan moet je dus gewoon ff doorwerken.!!
( patroon op de site van Cute dutch )




En weer een nieuwe medewerker,
die bij  A-Spect aan de slag gaat
Succes gewenst !!!


En ik.......
ga me bezig houden met muizen,
maar..........
dan wel de gehaakte versie :))))))

Lieve groet Albèrtje







5 opmerkingen:

  1. vliegen als Vincent mogen wel in mijn huis maar al die andere zie ik liever gaan dan komen :). Ik vind Vincent een heel grappig diertje. En ik ben benieuwd naar je muizen.
    Fijne zondag.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt groot gelijk dat je de lieve en mooie beestjes in huis houdt en dat 'de mannen' voor de andere beestjes mogen zorgen. 👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vlieg heb je gemaakt. En ja dat is er 1 die binnen mag blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eerlijk is eerlijk ik heb een hekel aan vliegen en weet niet goed wat hun nut is!
    Maar deze ja dit is meer een knuffel vlieg, super leuk gemaakt, liefs en een fijne week, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vlieg! Zo eentje zou ik ook wel binnen laten.

    BeantwoordenVerwijderen