Pagina's

donderdag 25 april 2019

In gesprek met......

Er wordt driftig gepleit,
Ik zal er eens voorzichtig naar vragen........


Ha ha ze willen mee doen 
met de optocht op Koningsdag !!

Je moet maar durven !!

Maar jullie hebben toch geen kar ??

Jaaaa, die hebben we wel 
maar nog geen bestuurder helaas.
Zelf zijn we te klein daarvoor.

Nou ik denk dat jullie opa muis wel
zover krijgen :)))
Doe je best nog maar even !!

Ha ha.....ah toe, opa muis,


(psssst zie je die glimlach :))))

Lieve groet Albèrtje


4 opmerkingen:

  1. Dat gaat leuk worden :) mmm volgens mij kunnen ze opa muis wel verleiden ;)
    Ik verwacht op koningsdag de ontknoping van het verhaal :) Fijne avond, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik denk dat opa Muis gaat zwichten! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah dit is wat er aan vooraf ging. Ik vind de kar echt zeer geslaagd.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen