Pagina's

vrijdag 12 april 2019

Crea 5219..........

Kind (engels) is het woord voor deze week,
and we have a problem.

Ik gooi het woord altijd even door de google vertaalmachine.
En dan kom ik als eerste uit op soort.
Bij Marjan zag ik als vertaling vriendelijk,
 uit de vertaling komen.

Het kan allebei kind heeft meerdere betekenissen.

Ik hou het bij soort.
Soort bij  soort of te wel sorteren.
om alles goed overzichtelijk te houden
hou ik van soort bij soort, zeker in het atelier.

Foto voor deze week.......
2 ladenkastjes op elkaar met heel veel gesorteerde
dingetjes van ringetjes tot sleutelhangers,
houten kralen, oogjes noem maar op,
 maar wel
SOORT bij SOORT !!!!!!


Voor volgende week 
spring / de lente

Dat moet niet moeilijk zijn :))

meer te lezen bij.....



Lieve groet Albèrtje





13 opmerkingen:

  1. Ja, een los woord kan weleens voor dit soort verwarring zorgen... maar wat geeft het?
    Een gevoelswoord is vaak lastig uit te beelden, vind ik.
    Wat een handig kastje heb je daar. Het is fijn om alles zo overzichtelijk te hebben, maar om het zo te houden .. vind ik lastig..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat een woord meer betekenissen kan hebben, zo kunnen we alle kanten op. Leuk dat jij voor 'soort' hebt gekozen.
    Heerlijk zo'n kastje waarin alles geso(o)rteerd ligt😉. Het ziet er bovendien ook vrolijk uit met al die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke kastjes, mooi overzichtelijk. Goed bedacht, soort bij soort !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh, hier houd ik van. Alles zo mooi gesorteerd! Heerlijk om naar te kijken en te bevoelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gesorteerd, zo weet je precies wat je in huis hebt, ik hou daar ook van, alles netjes. Groetjes en een fijn weekend, veel liefs ook voor je moeder, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. altijd fijn om de boel gesorteerd te hebben. Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja inderdaad heel fijn als alles netjes gesorteerd is!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja mooie ladenkast, fijn dat het doorzichtig is, hoef je niet te zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke draai heb je er aan gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi om te zien hoe je alles netjes gesorteerd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja ik hou ook wel een beetje van orde op mijn knutselkamer, steentjes bij steentjes op kleur, wel zo makkelijk bij mozaïeken :-)

    BeantwoordenVerwijderen