Pagina's

dinsdag 22 januari 2019

Dankbare dinsdag ........

Ah wat een mooi plaatje vanmorgen,


Op weg naar moes,


Koud was het wel op de fiets,
Stilte voor de (sneeuw)storm :)))
We gaan het zien,
Ik krijg net de melding op mijn telefoon,
neerslag begint om 11.40  :))))


Dan nu wat anders Marjan en Elizabeth
hebben een art of journaling
hierbij de uitleg.


Hier is een lijst met 52 woorden. 

Deze lijst vond ik  hier
with thanks to Leah!

Zoals je ziet heeft iedere week zijn eigen woord waarmee je creatief aan de slag kunt.

Dat 'creatief' is zo breed als je zelf maar wilt: je kunt tekenen, fotograferen, letteren (mooi schrijven), journalen, collages maken, enzovoort enzovoort.

Op de vrijdag van iedere week plaatsen we allemaal onze creatie op ons blog (heb je zelf geen blog, dan mag je creatie natuurlijk ook op mijn blog gezet worden). Zo kunnen we op dezelfde dag van elkaars creatie genieten én wat misschien nog wel leuker is: we zijn allemaal 'samen' met hetzelfde bezig!

Belangrijk om te weten is dat er geen verplichting is: kun je een week niet meedoen dan sla je die week gewoon over. Het achteraf inhalen van de opdracht is natuurlijk prima, maar het hoeft niet!

Volgende week is het week 4. Dan gaat Crea5219 'echt' van start. Het woord voor die week is 'Brave'. Dat is gelijk een mooi compliment voor diegenen van jullie die de stap durven zetten en mee gaan doen!

Ik ga hier af en toe aan mee doen
net hoe het uit komt.
Want ik hou ervan niks moet !!
 alles mag !!
dus ook eens overslaan.

Leuke uitdaging en nee.......
ik ga niet tekenen, letteren, knippen, plakken.
Ik ga voor foto's maken.

vrijdag is de eerste en het woord is Brave  ( dapper !!! )

Weer genoeg leuke dingen te doen.

Lieve groet Albèrtje

p.s. de eerste vlokken zijn een feit !!!!!


11 opmerkingen:

  1. Nou, foto's maken kun je wel! Tjonge, en je bent nog dapper ook om op de fiets weg te gaan, want de wind is snijdend koud.
    Ja, joepie... sneeuw! Fijne dag...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben aan het werk in de bieb, en ik keek net achter me door het hoge raam. En ja hoor: het sneeuwt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's Albèrtje! Brave hoor dat je met die koude snijdende wind op de fiets stapte, maar je moeder was er vast erg blij mee.
    Leuk dat je ook mee gaat doen met Crea5219 en inderdaad, niks moet, dus gewoon lekker doen wanneer je wilt en met wat je wilt. Het lijkt me heel leuk om te zien hoe jij de woorden in foto's gaat vertalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige luchten laat je zien. Het begint hier net te sneeuwen. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto’s en wat leuk dat je mee gaat doen. Ik zou wel willen, maar ik heb al zoveel plannen, misschien verderop in het jaar. Ik ben benieuwd naar je inbreng.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi he vanmorgen. Leuk om met het project mee te doen. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was inderdaad heel koud vanochtend, hier begon het rond 12 uur iets sneeuw te dwarrelen. Prachtige foto's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaa, prachtige zonsopkomst vanmorgen!
    Ben benieuwd naar je foto’s!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat was het mooi he? Heerlijk. XX esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh dat is wel een hele leuke misschiensat ik ook wel zo dapper ben om mee te doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen