Pagina's

donderdag 31 januari 2019

Crea 5219......

Crea 5219
Crea met woorden,   ( 52 weken in 2019)
Het woord van deze week was welness.
welness - ontspanning relaxen

Na een uurtje heel druk spelen met Kees ( Beagle )
is het voor Jara wel even genoeg.
 Uitgeteld voor de kachel liggen.
Jara ligt daar wel heel graag
lekker warm en ontspannen heel relaxed.
 Lekker breed zodat je over haar heen moet stappen.


En deze week hebben we ook weer eens 
de Groningse poffert gegeten.

Hij kwam al langs bij Anita
Bij haar ook het recept.
Ik bakte hem in de oven en hij was
 lekkerrrrr !!!!!


En nog een paar bolletjes aangeschaft,
Daar over later eens meer.


Lieve groet Albèrtje





11 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik heb er nooit bij stil gestaan dat welness ook op dieren van toepassing is 😉. Heerlijk zoals Jara daar voor de kachel ligt.
    Wat een mooie kleuren heb je weer klaar liggen; ik ben weer reuze benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aan dieren kun je zien hoe je moet relaxen... Trouwens, je kunt nog veel meer dingen van dieren leren! Als wij de poezen zien liggen, dan denken we wel eens 'ik wilde dat ik zo ontspannen kon liggen slapen...'
    Prachtige invulling van het onderwerp!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja als die foto geen voorbeeld van Wellness is dan weet ik het ook niet meer ;) wat is het heerlijk om zo te kunnen liggen!! Je poffert lijkt me heerlijk en je bolletjes trouwens ook ;)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie dolletjes en benieuwd wat je er van maken. Lekker baksel zeg. Je zult maar hond zijn en zo relax voor de kachel...........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige bollen wol, benieuwd wat je gaat maken. Haha, die Jara!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is het helemaal, ontspanning na inspanning.
    Ik ga nu even je blog verkennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar ben je toch jaloers op zo heerlijk relaxt Jara daar ligt.
    Mooie kleurtjes wol heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk he ,hoe die honden zorgeloos kunnen liggen ,ben er dan zo jaloers op ,heerlijk relax

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi nieuw garen.
    Die poffert lijkt me heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is zeker relaxen wat Jara doet. Heb je de poffertrommel niet nodig gehad? Was het lekker? Je hebt mooi kleurtjes garen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ligt hij daar heerlijk! Ik ben een echte Groningse en heb nog nooit Poffert gegeten! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen