Pagina's

vrijdag 10 februari 2017

gewonnen....

En er viel een envelop in de deur,
ik had het al gelezen jippie......
Gewonnen bij Esther van Pippa's Hus
Een wel heel leuke kalender
 met mooie prenten uit Zweden.

En het begint al met een hele bijzondere envelop
Voorkant ( adres even afgeplakt )


achterkant


gewonnen !!!


ik laat nog een paar plaatjes zien zo mooi
Blij dat ik glij......


beetje nostalgisch vind ik hem


door weer en wind......


en hoe lief is dit !!


Ik ga er een leuk plekje voor zoeken 
of...........
ik heb ook al een ideetje
 om er een verjaardag  kalender van te maken.

eerst zomaar es even te pronk hangen.
Dank je wel Esther voor deze leuke verrassing !!

En verder wie naar de handwerkbeurs gaat....
veeeeeeeel plezier en geniet ervan !!

Lieve groet Albèrtje



15 opmerkingen:

  1. Ik wist wel dat die kalender bij jou op zijn plaats zou zijn! :-) Die weer- en windprent vind ik geweldig leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo enig, je kalender! Super dat je 'm gewonnen hebt! Dat plaatje van de 2 kindertjes bij de kerstboom vind ik zo schattig.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt leuk he? Nogmaals veel plezier ermee. XxEsther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi zeg, fijn dat je het gewonnen hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je gewonnen hebt. Is ook een hele mooie kalender. Veel plezier er mee.
    Groet Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk een prijs winnen.
    Vrolijke kalender.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke prijs heb je gewonnen zeg.
    Ikke ga morgen naar de handwerkbeurs, trek er een heel dagje vooruit. Ga je zelf niet.................liefs,Conny.............

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk en je bent er helemaal blij mee, dat is nóg leuker :-D
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd, wat een mooie plaatjes

    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yeeeaahhh wat leuk!!!
    Lekker genieten alle maanden van het jaar! Groetjes Smoek

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is ontzettend leuk! En van een verjaardagskalender kun je nog heel veel jaren genieten, wat een goed plan van je...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je prijs, wat leuk!
    Het zijn schitterende plaatjes, ze zijn de moeite waard om vaker te bekijken; een verjaardagskalender is misschien zo gek nog niet :-)
    Veel plezier er mee!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen