Pagina's

zaterdag 25 juni 2016

voetbal ????

Tja veel heb ik er niet mee en toch.........
kijk en luister ik wel met een half oog/oor mee.
 Waarom geen idee.
Ik denk toch de sfeer, beetje oranje enzo.....



Hier doen we de uitslagen voorspellen en dat is moeilijker dan je denkt.
Maar..... ik heb er al 4 goed en..... geen verstand van voetbal  ha ha.
( je kan er niks mee winnen hoor,  gewoon voor de fun )

En toch blijft het jammer dat we niet meedoen vinden jullie ook niet ?


Een eigen ontwerp van een paar jaar geleden.

Ik vind het  leuk om ze nog weer neer te zetten.
Mooi toch een oranje sfeertje ???

Lieve groet Albèrtje


10 opmerkingen:

  1. jaaa super jammer ik kijk nooit tv alleen voetbal ek en wk....Ben nu dus een oranje duivel...hup België!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad jammer. Ook al geef ik er niet veel om, toch was het altijd leuk :-))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zeker jammer dat oranje niet meedoet maar hier staat evengoed de tv aan als de bal rolt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier wordt ook voetbal gekeken van daar dat ik me vermaak met de computer, tablet en even rond kijk op blogloving..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toevallig kijk ik vanavond mee op tv naar een wedstrijd, maar ik geef er zelf niks om. Vandaar waarschijnlijk dat ik vooral op de iPad blogjes zit te lezen :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zit ook te luisteren, totaal geen verstand ervan, maar DH kijkt en ik luister terwijl ik handwerk of even op de laptop bezig ben.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha ha, goed gedaan hoor met je uitslagen.
    Leuk om toch een beetje oranje in huis te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik geef er ook niks om, maar als Nederland mee doet, kijk ik wel met een half oog mee. Wat leuk, je oranje-werkstukje!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hopelijk is Oranje er de volgende keer weer bij. Die twee viltenfans zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Knappe voetballers en volgende keer doen jullie gewoon weer mee!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen