Pagina's

dinsdag 11 maart 2014

dankbare dinsdag blog

Dankbare dinsdag, zomaar een dag waarop je even iets  noemt ,
 waar je blij en dankbaar voor bent.

Vandaag bloggen,
Ik doe het alweer 2jaar, ik had een klein duwtje in de rug nodig om de stap te zetten.
Met hulp van Risanka voor het computerwerk,
  ben ik dit blog gestart.
Joël bedacht de naam Knutselpret. en zo is het begonnen.


Wat is er nu zo leuk aan dat bloggen.
Ja dat wist ik eerst ook niet,
want ik dacht dus altijd ......
daar zit niemand op te wachten, dat ik ga bloggen.

Maar toch het lezen van andere blogs is voor mij ook een heerlijke bezigheid.
En voor je het weet heb je dus volgers die vaak je blog bezoeken.
Maar ook de stille volgers zijn voor mij belangrijk.

maar hoe spreek je het nu uit ben ik blogger of blokker
ach ik maak er wel wat van,  hoe het het me uit komt :)


Het leukst vind ik dat ik door de reacties een band opbouw met medebloggers.
Je kent ze wel en vaak ook weer niet .
Hoe grappig maar ook zo waardevol.!!

en dan de inspiratie die je opdoet op andere blogs ,
ook zo waardevol.


En dan vormt er zich ook nog een brokje nieuwsgierigheid.
Want............. als een bericht 100 keer is gelezen
 en er zijn 10 reacties dan blijven er 90 over,
en wie zouden dat dan zijn ??

zijn dat andere bloggers,?
facebookers die doorklikken ?
gewoon mensen die mij kennen ?
uit het dorp of uit de kerk.

ja en dat maakt een mens nieuwsgierig.
En daar zal ik dus wel nooit achter komen of.........
er zouden veel berichten moeten binnenkomen 
op mijn blog of mail.

ondertussen ben ik blij en dankbaar
 dat ik een blogger ben 
  met veel blogvriendinnen om mij heen.
En hoop ik er nog lang mee door te gaan.

Fijne dankbare dinsdag allemaal.

Lieve groet Albèrtje




12 opmerkingen:

  1. Je weet het fijne van bloggen mooi te vatten! En ja, wie al die anderen zijn? Mochten we dat maar eens weten hé. Nu word ik ook nieuwsgierig naar die 90% stille lezers...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vlaggenlijn heb je gemaakt.
    Heb je de letters erop genaaid of met textiel verf erop gezet.
    Leuk idee ik sta 13 April op een voorjaarsfair in Druten en dan moet ik nog een logo bord maken maar dit is ook erg leuk.Je brengt me op een idee.
    Fijne dag Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lees je blog ook altijd met heel veel plezier-hopelijk zet het het nog even door! ;-)
    En inderdaad, je kent elkaar dan wel niet, maar ook weer wel, het is heel gezellig! Bloggen is super leuk!
    (ennne...wij zeggen ook altijd blogggggger haha, nee ik heb geen graatje in de keel, wellicht dat het op zijn Engels moet hoor...nooit bij stil gestaan eigenlijk!)
    Ja, dat vraag ik me ook wel eens af...wie de andere lezers zullen zijn...
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap gemaakt, je naam in vlaggetjes! Ook ik deel je mening en je hebt het perfect verwoord, blogland is een heerlijk land, met leuke mensen met wie je soms enkel een virtuele band opbouwt en soms ook in het echt, ook stille mensen die enkel eens komen kijken, maar je toch ergens waarderen om wat je schrijft of maakt omdat ze het interessant of leuk vinden, maakt niet uit. We blijven gewoon lekker doordoen! Proficiat met je blogverjaardag!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ook ik kom graag bij je langs ,en vind het leuk te lezen wat je bezighoudt hoop dat je het nog lang blijft doen ,en elkaar hierdoor verblijden ,lieve gr marloesk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je blogverjaardag, ik kom ook altijd graag bij je langs ook al heb ik niet altijd evenveel tijd ervoor. Hopelijk blijf je het verder doen.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo is dat. Dankzij Blogger heb ik jou ook leren kennen en je hoort nu tot mijn 'digitale vriendinnen'!
    Ik hoop dat je nu ook reacties krijgt van de 'zwijgzame' bezoeksters, dat heb je verdiend na 2 jaar bloggen!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo kom ik ook nog eens dag zeggen, maar dat doe ik regelmatig en graag. Nog veel blogplezier :-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blogland is mooi! Jouw blogs zijn leuk en inspirerend dus op naar je 3e jaar, gezellig
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met het 2 jarig bestaan van je blog.
    Ik vind het leuk om regelmatig bij je aan te komen en kijken waar je mee bezig bent.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Albertje.... dat streepje op je naam, weet ik na een jaar nog niet te vinden ;-)) Ja, bloggen is een vreemd, maar prettig fenomeen. Met wildvreemden je 'dingen' delen, dat had ik tien jaar geleden niet kunnen verzinnen dat ik dat nog eens heeeeel erg leuk zou gaan vinden. Gefeliciteerd!
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja en in twee jaar tijd al 108 volgers, dan ben je echt goed bezig. En dat ben je ook, met regelmaat staat er weer wat nieuws op je blog en je schrijft ook zo mooi, zo eerlijk en puur. Daar hou ik wel van! Gefeliciteerd met je tweejarig blogbestaan, ga zo door!!!!

    BeantwoordenVerwijderen