Pagina's

woensdag 25 december 2013

kerst

                          Ver weg in het oosten,
                          bracht de engel het bericht
                          In de stal is Hij geboren,
                          het Kind van het Licht.



                         Wijs  mij de weg naar het oosten
                         wijs mij de weg naar de stal.
                         Daar zal ik hem vinden,
                         Het kind dat vrede brengen zal.




                     Hij zal ons omarmen,
                       de God van Israël
                     Hij zal ons verwarmen,
                     Onze God Immanuël.


Ik wens alle bloglezers
 hele fijne gezegende kerstdagen toe.

Lieve groet Albèrtje

9 opmerkingen:

  1. Hele fijne feestdagen en een een goed en gezond 2014

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie engel, fijne dagen wens ik je toe, ik kreeg een reactie die volgens mij voor jou is bedoelt ik plak hem hier even onder

    Albértje voor jou al alle lieve mensen om je heen (en dan denk ik speciaal aan Rianne en haar gezinnetje) wens ik een zalig kerstfeest en een geweldig goed, gezond, gelukkig en creatief 2014!
    Groetjes weer
    Marjan

    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jou ook fijne dagen en alle goeds voor 2014

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kerstlogje. Ook voor jou fijne kerstdagen en een gelukkig 2014.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne feestdagen en beste wensen voor 2014
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie engel. Die staat ook nog op mijn verlanglijstje. Fijne dagen toegewenst.
    Groet, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor jou ook fijne dagen en een gelukkig en creatief 2014! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen