Pagina's

vrijdag 19 juli 2013

snailmailen met Sandra

Al een paar keer heb ik het langs zien komen SNAILMAIL.
In een contactje met Sandra heb ik het haar gevraagd, wat is het en hoe werkt dat.
Nou precies wist ze het ook niet,  maar zie daar krijg ik vorige week  een mailtje,  yes ik weet het.
En de afspraak was snel gemaakt.

Jij maakt wat voor mij en ik wat voor jou.
Je schrijft ( met de hand ) een briefje aan je mede maatje en verzamelt leuke dingetjes en die stuur je op.


En dan valt er een spannende envelop in de bus
Mooi gepimpt met masking tape  Evelyn !!


zo leuk !!

En dan eerst de brief lezen zo gezellig.
En dan alle mooie lieve dingetjes uitpakken.


Een armbandje ( Sandra maakt sieraden )


Een zakje met allemaal leuke hebbedingetjes


Een zakje met labels ,
 hoe kan het ook anders zo kwamen we er op


En zo veel leuke stickertjes velletjes  papier en zelfs een mooi vilt patroon, !!
 En  Sandra dat blad ken ik niet eens zo leuk.

En wil je weten wat ik naar Sandra heb gestuurd  ?
hou haar blog dan maar scherp in de gaten.

Sandra bedankt ik vond het ontzettend leuk  
om dit  met jou te doen en wie weet tot een volgende keer.

Lieve groet Albèrtje  

5 opmerkingen:

  1. Dat is nou écht eens leuke post! Leuk inderdaad die masking tape! Ik heb ook even op de blog van sandra gekeken, zij doet er ook veel leuke dingen mee! Ik ga het onthouden!

    Enne dat patroon van dat viltengeltje, super lief!!! Wie is de ontwerper verkoper, vind het echt heel schattig!?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gezellig hoor zo'n snailmail in je bus te mogen krijgen , en dan nog met zulke leuke spulletjes erin.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt heel veel gedaan onder bloggers, snailmail, heb het zelf nog niet gedaan :)
    Geniet ervan!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,

    Dank u voor uw bezoekje op mijn blog.
    Ik ben gelijk ook hier komen kijken en volger geworden.

    Groetjes,Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen