Pagina's

woensdag 26 juni 2013

leuke dingetjes

Allereerst alle nieuwe volgers welkom, ik zou zeggen.........op naar de 100.  :)
Ja en wat doe ik op dit moment ??
Eigenlijk wel van alles en nog wat.
Vrouwtje plooi bijna  af..........
nog even een schortje er aan maken,

En dan een brei project  pfff het schiet op maar de laatste loodjes he...
of zal ik zeggen de laatste steekjes.

Nog even een mooi bakje gescoord bij mijn favoriete winkel.


 Een paar  theelichtjes geplakt met leuke  tape.......


 Allemaal paarse dingetjes erin en....... klaar.
Staat gelijk weer zo gezellig anders.


En de  inspiratie  had ik opgedaan bij  Annabel  dank je wel meis :)

Lieve groet Albèrtje



2 opmerkingen:

  1. Zo heb je snel en simpel wat heel erg leuks op tafel, geniet ervan.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen