Pagina's

zaterdag 16 februari 2013

handwerkbeurs 2013


Jaaaaa vandaag naar de handwerkbeurs geweest,  oh  wat heb ik weer veel gezien en veel leuke ideetjes opgedaan.
En wat hebben we gekocht.


Het patroon van  kikker van www.zijmaakthet.blogspot.com
En bij een andere kraam weer sokkengaren.
Opvallend vond ik dat er veel wolkramen waren volgens mij meer als vorig jaar.


Een nostalgische houten klos.
Geen idee wat ik ermee ga doen ,maar dit is echt zo'n hebbeding.
En dit vind ik wel wat hebben.


En natuurlijk heb ik de viltkramen bezocht.
Een kabouter patronenboek en de nodige viltpakketjes,


Dit zijn de aankopen van Risanka , vogelhuisjes een hart en garen voor een muts


 Het voelt weer heerlijk rijk,  ik kan er dus weer lekker tegenaan  de komende tijd.
voor de mensen die morgen nog gaan er is nog genoeg. :)

Ik was nog op zoek naar iemand maar helaas die hebben we niet gevonden, volgende keer beter.

fijn weekend allemaal

Lieve groet Albèrtje






11 opmerkingen:

  1. Vorig jaar ben ik wel geweest maar dit jaar komt het er niet van. Misschien maar beter voor mijn portemonnee ook. Maar als ik jouw aankopen zie dan denk ik toch wel eventjes hè, jammer.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je leuk geslaagd, jij kan weer even vooruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was er ook vandaag, het was behoorlijk druk, maar ook een gezellig sfeertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh jij hebt ook mooi garen gekocht. Volgens mij is dat gemêleerde sokkengaren helemaal hip. Ik heb ook drie kleurtjes aangeschaft, maar ga er geen sokken van breien.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er leuk uit meid! Je hoeft je voorlopig niet te vervelen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je mooie aankopen gedaan. Vind de vilt pakketjes erg schattig. Ik heb ook dit keer geen vilt pakketjes gekocht maar heb er lekker bij staan kijken naar al die geweldige vilt projecten.
    Veel plezier met je aankopen.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke spulletjes heb je aangeschaft ! Nu lekker nagenieten en veel knutselplezier toegewenst !
    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik snap dat je valt voor de houten klos! Groet van de Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke aankoopjes! Ik ben vrijdag naar de handwerkbeurs geweest en vond het ook heel leuk! Ik heb wat borduurpakketjes gekocht en ben daar vandaag lekker mee begonnen. :) Veel maakplezier!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ga je van de week nog naar de creabeurs in den Bosch?

    groetjes Bertina

    BeantwoordenVerwijderen