Pagina's

dinsdag 11 december 2012

De drie koningen

Ja de drie koningen zijn af.
Ze mochten zelfs mee naar de schauw en ik moest goed op ze passen want anders was ik ze zo kwijt.
Ze pronken nu bij mij in de kamer.





Melchior, Balthasar en Caspar
De drie wijze mannen uit het oosten.

Zo is mijn kerststal al aardig compleet De dieren ga ik volgend jaar maken.
Daar heb ik dan een heel jaar de tijd voor.
En ik hoop dat Joël dan de stal voor mama gaat bouwen :))
En anders gaan ik zelf aan de slag.


Lieve groet Albèrtje



6 opmerkingen:

  1. Mooi zien ze er uit, jouw Melchior, Balthasar en Caspar.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan hoor en zo mooi Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Practige mantels heb jij ze gegeven. Mooi velours wat echt bij een koning past. Mooie kerstgroep heb je al bij elkaar.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zet hem op Joël! Ook jij hebt een jaar de tijd. Mooie koningen zijn dit!

    BeantwoordenVerwijderen