Pagina's

dinsdag 1 oktober 2019

Dankbare dinsdag.....

Lappenkastje eens opruimen,
kom ik ook hele  kleine lapjes tegen.


Ooit eens overgehouden van een quiltje.
En ja weggooien is zo jammer.
,
En het is verwerkt niks meer van over,
weg restje stof :))


Kan weer dienst doen als sleutelhanger,

En verder ........

vond ik deze nog,
heerlijke nostalgie.
Hier hadden mijn zus
 en ik kieltjes van,


Pakweg zo'n ruim 40 jaar geleden
 was dit een hot item in de mode !!!
Niet meer voor te stellen.

De rode boerenzakdoeken 
vind ik nog steeds heel erg leuk !!

Ik hou van het boerenleven !!!!

Lieve groet Albèrtje



13 opmerkingen:

  1. Altijd leuk om van restjes iets kleins te maken. Ik wil blokken maken van restjes, naaien op vlieseline of iets dergelijks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke sleutelhanger. Mooie en bijzondere kleine lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die sleutelhanger, en wat een mooi oud Hollands tegelstofje. Rode zakdoeken zijn een blijvertje 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige dingetjes kun je maken met zulke kleine frummel lapjes. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke sleutelhanger, zo vind je je sleutels makkelijk terug en het staat nog gezellig ook :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig om zoiets leuks met restjes te maken! Dat komt altijd van pas, een leuke sleutelhanger. Ja die rode zakdoeken zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig zo’n sleutelhanger en van boerenzakdoeken maakte ik vroeger ook kleding voor onze dochter. Was helemaal in toen. Vind het nog steeds mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave sleutelhanger heb je gemaakt!
    Ik heb ook nog rode zakdoeken liggen, vroeger deden we er wel eens als sjaaltje omknopen... Ik kan ze echt niet weg doen. Heerlijke nostalgie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat we daar mee gelopen hebben .... Maar ja dat zeggen we over 30 jaar misschien ook van onze huidige kleding. Ma wist nog precies hoe we aan de blauwe tegelstof zijn gekomen.
    Sleutelhanger is mooi hoor, altijd handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En zo kun je overal wat van maken. Lieve lapjes heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Braucht Dir e schnelle Prêt fir e Problem ze fixéieren? Sidd Dir prett e séieren an zouverléissege Prêt ze huelen?
    Wa jo, loosst eis e Message: creditandloan123@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Braucht Dir e schnelle Prêt fir e Problem ze fixéieren? Sidd Dir prett e séieren an zouverléissege Prêt ze huelen?
    Wa jo, loosst eis e Message: creditandloan123@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen