Pagina's

vrijdag 22 maart 2019

Crea5219/......Talking

Ik dacht een beetje aan een kippenhok :))
Maar die ben ik niet tegen gekomen deze week.

Maar deze kan ook.
Eendjes voeren in het park,
Veel minder eenden dan een paar weken geleden.

Maar wel veel meeuwen !!!!
En gooi je dan een paar handen brood in het water,
weet je echt niet wat je hoort.
Wat een gekakel en gesnater komt daar uit.
Jammer dat deze foto geen geluid heeft.
Volgende keer toch een filmpje van maken.


Hier moeten jullie het mee doen deze week
( Hoop dat je tevreden bent Esther :))

volgende week
Walls/ muren

Lieve groet Albèrtje



8 opmerkingen:

  1. Ja wel een beetje vreemd, maar waar ik nu woon eten de eenden geen brood. Waar ik eerst woonde wel en inderdaad, dan kwamen nog de meeuwen en de gansen. Een hoop gepraat was het gevolg. Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja,wat kunnen die een hoop lawaai maken samen! Wat zouden ze zeggen hé....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou in zo'n vijver kunnen ze aardig door elkaar snateren. Fijn weekend. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, leuk, inderdaad dieren spreken ook met elkaar. Goed gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het geluid dat erbij hoort kan ik mij helemaal voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou zeggen 'kom maar eens bij onze kippen kijken...' het zijn net kinderen... Maar sommige vogels kunnen er ook wat van! Leuk idee om het onderwerp op deze manier in te vullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eenden zijn op de liefdestoer ik zag ze deze week al een aantal keer bij ons door de straat komen. Achter elkaar aan. Hoop binnenkort op jonge eendjes in de vijver.

    BeantwoordenVerwijderen