Pagina's

dinsdag 4 december 2018

Dankbare dinsdag.......

Tijd om de verf potten weer leeg te halen
wat is het weer mooi geworden.
( vind ik )
Voedingskleurstof
al ga ik dit niet in mijn gebak gebruiken
lijkt me totaal niet gezond.


Dit blijft toch zo leuk om te doen
 paar druppeltjes verf.
Heet water uit de kraan
dekseltje erop 
en een week of wat laten staan :))))
Ik heb nu al een aardige zak vol 
met mooie kleurtjes.
Eens bedenken of ik dat ga spinnen
of .......
ik kan er ook mee gaan wol prikken.
We zullen het zien !!


En.......
de potten staan weer vol 
voor nog meer mooie kleurtjes .
Beetje mengen en roeren,
En in elke pot ook een beetje bruine wol 
al denk ik nu .....
dat ik beter grijs had kunnen doen.


Dat wordt dus de volgende ronde.

Fijne week !!

Lieve groet Albèrtje

12 opmerkingen:

  1. Dat zijn mooie kleuren geworden. Benieuwd naar de volgende ronde.

    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik dacht dat het alleen mogelijk was om op deze manier in de zon te verven. De warmte van de kachel doet waarschijnlijk een hoop goed. Jammer dat ik geen radiatoren heb waar wat op kan staan 😉.
    Geven de kleuren op deze manier niet af?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat leuk is dat toch om te doen. En toch steeds weer een beetje spannend om te zien hoe het resultaat is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker een beetje knoeien, blijft inderdaad leuk om te doen.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je op deze manier je wolletjes verft.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, moet er niet aan denken om voedingskleurstof in m'n eten of taart te hebben! Maar voor dit doel is het wel erg leuk... Prachtig al die kleurtjes, en heerlijk om mee te prikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat verven en al die kleurtjes, ik vind het toch altijd een beetje toveren :)Groetjes en nog veel plezier met experimenteren, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kleurtjes zijn het geworden, je krijgt vast weer goede ideetjes om er wat mee te doen.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kleurige wolletjes! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben heel benieuwd wat je ermee gaat doen. Een regenboog eenhoorn prikken?

    BeantwoordenVerwijderen