Pagina's

dinsdag 12 mei 2015

Dankbare dinsdag kerkmarkt

Gezellig en druk was de markt afgelopen zaterdag
bij de Andreaskerk.
 En ik heb nog weer wat moois weten te scoren
hoe kan het ook anders :)

Een fietsmand,  twee lantarens ( 1 staat er nog bij  zus ) kon ik niet meer houden
onderzetters, 2 pannetjes
  een bakje voor.... ??... gewoon mooi.
en een bordenrek gelijk omgedoopt als klompenrek.

 

 Goed geslaagd dus  weer,
 maar het leukste is voor mij toch ook weer
 dit ieniemienie bankje,
een dingetje van niks, 
 maar voor mij alweer heel waardevol.


het is al in beslag genomen door......


deze kabouter en dit koekendieffie
 ( lieveheersbeest )

Ik kan weer even vooruit met de aanwinsten !!

Lieve groet Albèrtje



10 opmerkingen:

  1. O, wat een mooie aanwinsten. Helemaal verliefd op het bankstelletje.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat leuk! Ja, daar kan je helemaal blij mee zijn :-)
    Veel plezier ervan!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh laat ik toch denken dat jij dingen wég ging doen op de rommelmarkt, maar nee je hebt nieuwe spullen gekocht :-)
    Prachtig die lantaarn(s) en het bordenrek.Het glazen bakje in gedachten zie ík al een borduurwerkje achter het glas, maar jij gaat er vast iets anders leuks mee doen.
    En dan het bankje; helemaal gemaakt voor jouw kabouters, leuk!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spullen ik zie al kleine ienie mini kussentjes op de bank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie spulletjes heb je gekocht, dat bankje is helemaal schattig, vooral met die leuke popjes erin.
    Ga je het bankje soms nog bekleden?
    groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt inderdaad hele toffe spulletjes gevonden, dat bankje zou ik ook meteen hebben meegebracht hoor!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed om te lezen dat je mooie spulletjes hebt gevonden op de markt. Van dat bankje zul je zeker nog veel plezier van hebben.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke spullen gescoord en dat bankje is top daar gaat mijn miniaturenhartje sneller van kloppen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke dingen heb je gescoord, Albertje! Echt leuk joh!

    BeantwoordenVerwijderen