Pagina's

dinsdag 7 april 2015

Dankbare dinsdag , nieuwe wol

Blij met weer heel veel nieuwe bolletjes,


Wat heb ik er zin in maar..............

Dat feest gaat nog niet door !!! 
 Ik zal eens streng zijn voor mezelf
 eerst moet er een vest af dat ligt er al veel te lang.
Het garen is erg mooi maar het breit niet lekker,
dus heeft het een poos in een hoek gelegen.

En eigenlijk is dat niks  voor mij,
dus...... hoppa aan het werk,

Ach en het valt nog wel mee achterpand is af,
en de voorpanden bijna.


Maar oei,  dat was ik toch wel even vergeten
het garen rommelt binnen de kortste keren
 tot een warboel
Ja en dat is toch ook heel lastig.


 Oke.................
ik beloof jullie dat ik hem rap af zal maken.
en dan heb ik weer een mooi blogje voor een dankbare dinsdag
( als ie lukt dan hè  :)

Lieve groet Albèrtje



12 opmerkingen:

  1. Jij bent streng voor jezelf! ;)
    Sterkte ermee, we zullen het snel zien dus.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me voorstellen dat je zin heb in die nieuwe wolletjes, prachtig gewoon!
    Mooie kleur trouwens van je vest, sterkte met de laatste loodjes!
    Groetjes, Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je nieuwe wolletjes zien er geweldig uit, ik snap helemaal dat je er mee aan de slag wilt.
    Wat sterk van je dat je tóch eerst het blauwe vest afmaakt, vooral als het garen niet lekker breit.....op de foto is te zien dat het 'rommelt', grrrr, ik heb ooit ook zoiets gehad en van alles geprobeerd maar niet echt een goede oplossing gevonden, dus een handige tip kan ik je niet geven.... Maar als je vest straks af is, dan is de ellende weer snel vergeten! 'Sterkte' met het verder breien en dan straks extra genieten van het resultaat!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat we dat allemaal wel een beetje herkennen, Albertje. Dat we nieuw kopen voor we het oude opgebruikt hebben. Succes of liever gezegd: sterkte bij het afmaken van je werkstuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O jee dat garen wat soms verstrikt zit inderdaaad grrr.... Sterkte ermee zal best lukken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er wel uit als heerlijk om te dragen, toitoitoi verder
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, zo streng voor jezelf !!! hopelijk is die vlug af en kan je aan het volgende project beginnen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, wat vind ik dat knap van je om eerst het andere breiwerk af te maken als er zulke mooie bolletjes klaar liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja want voor je het weet liggen er overal in huis halve niet afgemaakte projecten (niet dat dat hier het geval is hoor...ahum ;) Succes met je vest!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel succes met het afwerken van je vest! Zal ik je dan van mij ook nog wat van die onafgewerkte werkjes brengen, ik heb een hele berg vrees ik. Maar jij bent een doorzetter, meer dan ik merk ik.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen