Pagina's

zondag 2 februari 2014

weekprojekt en maandprojekt update

Hebben we de crochet along de haakdeken. ( elke week een paar randjes )

Het bracht me op een idee.
Om een groot project wat ik heel graag wil gaan maken,  te gaan verdelen over een heel jaar

Een maandproject van de adventsboom van septemberspring.


Deze boom bestaat uit 29 ornamenten,
We hebben nog 10 maanden dus 3 per maand nou dat is goed te doen.
En daar tussendoor moet de boom nog gemaakt  die plan ik ergens in het najaar.

Dus vilt uit de kast en kleuren uitzoeken. weer iets heel erg leuks om te gaan doen dit jaar.


Misschien zijn er wel meer die mee willen gaan doen lijkt me erg leuk .
En dan ergens in het jaar de boom vast klaar maken.


Ja ik heb er zin in ben wel benieuwd wie dit ook een leuk idee vind.
en misschien wel mee wil doen
voor februari dus nr 1, 2 en 3

update :
 Het is dus wel de bedoeling dat je zelf het patroon koopt bij een atelier,
o.a. bij het .koekendieffie verkrijgbaar.
En waarom zijn er 29 ornamenten deze vraag kreeg ik al op de mail.
dit omdat 1 advent op verschillende data valt en soms al in november.


Lieve groet Albèrtje

4 opmerkingen:

  1. Wat slim om zo'n project over het hele jaar te verdelen! Het is een leuk idee al ga ik niet mee doen...ik heb op dit moment al zo veel onder handen.
    Maar ik wil natuurlijk wel graag volgen hoe het vordert!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee, maar ik laat het aan andere over daar ik nog veel andere projecten op oog heb.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig project, maar ik ga niet meedoen, heb al teveel anders gepland!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen