Pagina's

donderdag 25 oktober 2012

Give away bij knutselpret tot 12 nov.

Jaaaa en echte give away bij knutselpret

 Wat moet je er voor doen ..........
Laat  een berichtje achter op mijn blog of voor de stille volgers op mijn mail en........

Ik  wil  graag van jullie weten hoeveel mutsen er in totaal  zijn gebreid, dus die hier ingezameld zijn en die van de schauw.
De  sluitingsdatum van de mutsen is 12 november  dan worden de mutsen geteld, de uitslag van de give away is 13 november.

Dus de breisters onder ons kunnen nog even aan de slag   :)) en ik hoop dat ik  een hele berg weg mag brengen ( het patroon staat op mijn blog )

En wat kun je winnen !!!!
Degene die er het dichtst bij zit krijgt van mij.......


Tadaaaa... een kabouterhart


en omdat ik dit allemaal zo leuk vind doe ik er nog een bij.
Onder de bewoners van de schauw wordt apart een prijs verloot
.
Voor de liefhebber  de smoothies  met muts zijn in januari te koop bij Albert Heijn.
Je steunt er het  nationaal  ouderenfonds mee en de mutsjes zijn heel erg leuk als eierwarmer. ! !!!!

Veel succes allemaal met mutsen tellen :)))

Lieve groet Albèrtje



10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke give away! Lief kaboutertje ... Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie give away. Ik denk dat je op 174 mutsjes uit komt.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik ga voor de 220 mutsjes, als ik zie hoeveel er op De Schauw al gebreid is en wat jij al gemaakt hebt en wat er nog binnen komt, ja dan kom je wel aan de 220!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. uuhhh...veel dat weet ik wel! een gokje...247!oef...da's misschien wel heel veel ;) Leuke give away!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor ik doe mee ,en 255 mutsjes leuke aktie hoor Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hé albértje, ik hou het op 264 mutsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke give-away en ik ben heel erg benieuwd naar het aantal mutsjes, want dat zuller er heel veel zijn! ;) Misschien wel 269??

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik gok 317.
    Ik hoop het ook voor de kids!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mmm, moeilijk te zeggen, ik gok maar wat;) 232

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Albèrtje,
    Allereerst; leuk dat je volger van mijn blog bent geworden!

    Ik doe graag mee met je give away Ik gok op 150
    De hartjes met kabouter zijn erg schattig. De mutsjes ook trouwens!

    Hartelijke groetjes,
    Peggy
    atelier Lapidoe

    BeantwoordenVerwijderen