Pagina's

vrijdag 12 oktober 2018

voor de winter........

Ossenmarkt was een super gezellige dag
en hoe kan het ook anders met dat mooie weer.
Veel belangstelling was er voor het spinnen
en daar doen we het voor.


Zus was gezellig mee !!


en natuurlijk was Apie mee 
in het donker nog gingen we op pad.


En wat lees ik nu op telegraaf .........
Een nieuwe trend voor de winter
 de NEUSWARMER !!!!!!

Hylarisch google maar even.

Ben nu al benieuwd wie dit gaat maken  :))))



Het wordt vast heel vrolijk deze winter :))))

Lieve groet Albèrtje



13 opmerkingen:

  1. Haha dat weet ik niet hoor, een neuswarmer? Krijg het er al benauwd van als ik het zie! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, super leuk, maar ik doe maar zonder :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ik zag het op FB, heel leuk misschien maar maak hem niet.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat de Ossenmarkt zo gezellig was en veel belangstelling voor het spinnen. Leuk, zo'n neuswarmer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hilarisch! We zullen zien of de trendwatchers gelijk hebben ;-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie dag hebben jullie gehad, maar die neuswarmers zijn wel heel leuk maar om die nu te dragen...?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik schreef het al bij Mirjam... ik ga beter opletten of er weer zo'n leuke dag/markt is in de omgeving van Putten. Tjonge, wat een gezelligheid daar bij jullie.. Lijkt me zo leuk om eens mee te maken!
    Ja, die nieuwe trend zag ik ook voorbij komen.. Zijn ze nu gek geworden, dacht ik.. moet er echt niet aan denken hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige markt en mooi weer.
    Ja ik zag ze ook voorbij komen, de neuswarmers.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb hartelijk moeten lachen om je neuswarmers! Ben toch bang dat mijn dochters niet mee willen werken aan deze trend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, ik zag ze al voorbij komen, de neuswarmers :) Je bofte met het weer en de belangstelling op de markt, altijd gezellig. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja wat een heerlijk weer he. Hoewel ik nu toch ook wel een beetje herfst wil hoor. Maar ik denk niet dat ik een neuswarmer ga maken en gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een gezellige markt, leuk dat je zus meeging!
    Oh die neuswarmers..... ik denk dat ik pas hoor (hihi)

    BeantwoordenVerwijderen