Pagina's

dinsdag 25 september 2018

Dankbare dinsdag........

Oppassen op Manouk het jiongste kleijnkind.
/Moet  je eens proberen een bericht te typenu
 met een kind op schoot.u
Je ziet het   ze helpt ;;;om;a ;dapper ;me;e;; ||u    lbb
 g
loi]; ;jkk]kji\.]

pffft...... huppatee op de grond nu weer zelf spelen.

En wat heb ik te melden,

Het heeft hier al gevroren het
eerste ijs lag op het dak.
Brrrr.... het koudere weer komt er weer aan.
Maar eigenlijk......
 vind ik dat ook wel weer heel lekker en knus.
kaarsjes aan, kacheltje aan .........
Voor mij heeft elk jaargetijde z'n charme.


Moeders is weer druk met haar breiwerkje.
Sok 1 is alweer klaar,
dankbaar en blij dat het allemaal weer zo goed gaat.


En we zijn trots op onze Amber
die haalde haar eerste zwemdiploma.
Hoera voor Amber !!!! Goed gedaan !!
En nu op naar diploma B



Fijne dankbare dinsdag !!

Lieve groet Albèrtje







   

9 opmerkingen:

  1. Ohh het eerste ijs en ik vond 8 graden bij ons al zo koud! Lief hoor zo met je kleinkind bezig zijn en wat fijn dat je moe weer aan het breien is.
    Fijne week!♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gevroren...? Ik weet niet wat ik zie... Maar ik geloof wel dat het een koude nacht is geweest. Gisteravond zagen we het helemaal helder worden en vannacht gaf de maan zò licht! Ja, ik liep even te spoken, vandaar dat ik het weet. Normaal heb je je ogen dicht 's nachts hè..
    Wat fijn dat het weer zo goed met je moeder gaat. Je kunt er zeker dankbaar voor zijn dat je ze uberhaupt nog hebt!
    Fijne dinsdag met de kleine meid...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, leuke dingen allemaal! Ja, ernstig koud ineens en op dit moment weer prachtig zonnig!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was erg koud vannacht, wij gaan de herfst/winter weer tegemoet. Wat gezellig, op je kleinkind passen. En voor Amber, gefeliciteerd met haar zwem-diploma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n hulpje erbij. :-) Nou, het was koud vanmorgen, brrr. Gauw de handschoenen maar weer opzoeken.
    Mooi kleurtje sokkengaren.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn weer goed met je moeder en weer gezellig aan het breien. Zo fijn een kleind om op te passen en ook al eentje die een zwemdiploma haalt. Ja heb weer ietsje warmer dekbed op mijn bed gelegd. Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goede hulp om je te helpen met typen. Koud was het zeker. Ook deze tijd heeft weer zijn gezelligheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo koud was het hier niet maar zeker lekker fris. Ik heb de kaarsjes alweer uit de kast gehaald.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag de foto al op IG, vorst! Zo gek was het hier nog niet. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen