Pagina's

donderdag 23 augustus 2018

yeh..............

Daar zijn we weer........

Gebeurt niet vaak, dat ik zomaar eens niet online ben.
Maar nu ging het vanzelf,
weekje weg  ( later meer)
Proberen de rust te zoeken.
En er waren/ zijn zorgen om moeders
 die met een dubbele longontsteking in het ziekenhuis belandde.

Ze is inmiddels weer thuis en het gaat weer wat beter,
het heeft nog wel even  wat tijd nodig.
Even afwachten.


Maar ik ben er weer
 en we gaan weer bloggen over ......

tja dat weet ik nu nog ff niet .
komt vanzelf weer te voorschijn.

Here we go again......
Ah daar was ik met o.a. mijn  dochters .

En het is een aanrader als je er van houd !!
Mama Mia....
 lekker zwijmelen op de muziek van Abba.
Wij hadden een top avond !!!!!!


Nu ga ik lekker even bij lezen,
en wie moes een kaartje wil sturen,
mag mij mailen voor het adres .

Lieve groet Albèrtje





10 opmerkingen:

  1. Heel veel beterschap-wensen voor je moeder. Sterkte met de zorg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, super leuke film!
    Hier ook zorgen om moeders... Sterkte, denk aan jullie!
    Liefs,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, dat is niet zo mooi, die zorgen om je moeder.
    Laat ik daar nu net aan denken, leuk idee om je moeder te verrassen, je hebt mijn e-mail.
    Ook leuk dat je iets leuks gedaan hebt met je dochters, je moet toch ook ontspannen. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap voor je moedertje.............liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap voor je moeder, fijn dat zij weer uit het ziekenhuis is.
    Straks weer de gewone routines, en zullen we zeker je blogjes weer ontvangen.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We hebben je al gemist, heel veel beterschap met je lieve moeder! Mamma Mia is ontzettend leuk.
    groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je weer online bent!
    Heel veel beterschap voor je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig dat je er weer bent! En heel veel beterschap. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oef een dubbele longontsteking is niet niks. Beterschap voor haar. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het gaat elke dag weer een stapje vooruit.

    BeantwoordenVerwijderen