Pagina's

donderdag 5 juli 2018

servetten

Ik kwam wat tegen in een doos,
ach wat hebben we daar veel leuke dingen mee gedaan.
Servetten maar dan hele mooie.

Ideetje voor de zomertafel.........
op maat maken en plakken,


Even mooi inlijsten
 die hebben we ook nog genoeg.


en tadaaaaa.........


vilt popjes heb ik niet zoveel voor de zomertafel 
zeg maar bijna geen.

Maar nu heb ik zeemeerminnen gemaakt :))


nou dat fleurt gelijk op.




Eens kijken of ik er nog wat bij kan maken,
wie weet !!

lieve groet Albèrtje

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er meteen zomers uit. Lekker aan de knutsel geweest.. en die lijstjes zijn precies goed hier voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een prachtige zomer seizoentafel, leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, werken met servetten,dat heb ik 'vroeger' ook gedaan 😉. Wat was dat leuk om te doen en wat leuk dat jij dat weer hebt opgepakt en er prachtige schilderijtjes van hebt gemaakt!
    De zeemeerminnetjes zien er schattig uit en zo heb je weer een mooie seizoentafel gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig, leuk gemaakt.
    Op het moment heb ik geen zomertafel, krijg er spontaan zin van om er ook een te maken :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen