Pagina's

dinsdag 26 juni 2018

Dankbare dinsdag.......

Ik ben weer in de viltberg gekropen,
daar ligt nog best veel om gemaakt te worden.
Dit keer wit/zand /grijs van het kleine atelier.

Maar er moest eerst zelf, een lapje vilt
 worden gemaakt.


wel leuk om te doen.


Het popje klaar voor op de zomer tafel
(want de zomer is begonnen)
en een gevilte steen ernaast :)


En verder ben ik wol aan het voorbereiden
voor het oogstfeest
op de Maria hoeve 4 augustus
in Putten !!


wassen /kaarden/verven


Heerlijk werkje lekker ontspannend !!

Lieve groet Albèrtje


11 opmerkingen:

  1. Het is weer een schattig popje geworden. Zo knap als je dat maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig popje! Misschien heb je het al eerder laten zien, maar dat ben ik even vergeten (sorry 😊). Ik geniet er vandaag in ieder geval optimaal van!
    Oh kaarden, leuk! Veel plezier met al je vachtwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en heel mooi popje van vilt. Creatief hoor.
    Succes met het voorwerk voor de markt.
    Fijne week verder.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig popje heb je gemaakt! Jij bent in je element met wol om je heen als je het mij vraagt...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om zo bezig te zijn :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke tijd, zomer!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik geniet er altijd zo van als ik hier kom kijken. Je bent altijd wel met iets leuks bezig Albèrtje. Ook nu weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig popje heb je gemaakt.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen