Pagina's

dinsdag 23 januari 2018

Dankbare dinsdag.......

Een nieuwe haakdeken ????
Ik dacht, nee nu ff niet,
 maar dan moet je voor mooie dingen je ogen wel dicht doen.

Ik was bij vriendinnetje Ina,
Ja en dan is het gauw kijken wat je gemaakt hebt.

Granny's !!!!
en ik moet het eerlijk zeggen
die vervelen nooit !!
Dit zijn de granny's van Ina


staat heel gezellig op de tafel Ina :))
zo'n bak vol !!


Dit is dus een nieuwe haakcal
begonnen in januari.


Een jaar lang elke dag een vierkantje,
mmmm...... een jaar is wel heel erg lang,
maar toch...

Er kunnen ook weer resten in.
En er worden mooie steken gebruikt ( leerproces)
En je kan natuurlijk stoppen wanneer je wilt.
Ja ja redenen genoeg om........
Nog even over nadenken.  uhm......

Kijk maar eens op 
http://eenmooigebaar.nl/
daar vind je ook de fb groep,
 Deze foto's zijn van de site.




Ik ben benieuwd of er meer bloggers
 hier mee bezig zijn
of aan gaan beginnen.

Een mooi gebaar op dankbare dinsdag :)))

Lieve groet Albèrtje



12 opmerkingen:

  1. Heel mooi zijn de granny's, maar ik maak ze niet. Heb er wel een poosje aan gedacht om te beginnen met haken, maar nee, ik blijf meer bij de lapjes.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had hem al eerder gezien en moest toen aan jou denken :-)
    Begin er maar gewoon aan, zou ik zeggen. Stoppen kan altijd *Ü*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, ik niet, al twijfeldeik ok wel even en volg ik haar wel op Facebook en zie ik iedere dag een nieuwe granny voorbij komen. Ik haak nu voor Knuffeldeken granny's een goed doel die voor kinderen die wel wat warmte kunnen gebruiken.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, nog meer granny's die voorbij komen, het is nooit saai, want er zijn zoveel mooie patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooooo wat verleidelijk, maar nee toch maar niet, ik heb al zoveel plannen ;)
    Groetjes en een fijne avond, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor, heb ze gezien.
    Zo leuk elke keer de opdrachten
    Succes.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wederom heel verleidelijk maar ik mag van mijzelf niets nieuws beginnen voor al het andere af is. Wishful thinking.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O ja, granny's blijven leuk! Maar ik heb er al zoveel gemaakt, zelf hoef ik ze niet meer. Voor een goed doel maak ik ze tussendoor nog wel eens. En ik denk dat jij nu mee gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooh..ik kende het niet. Ga eens even verder kijken....wel echt heel leuk zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. o wat is die leuk! We zijn ook allemaal hetzelfde we nemen ons van alles voor maar ondertussen.... Beginnen we gewoon weer aan iets nieuws. Heerlijk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker doen!!
    Ik doe niet mee, heb mezelf al teveel op de hals gehaald hihihi! En ik kijk gewoon niet meer naar jouw foto's nu, anders gaat het kriebelen whahahaa!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha mooi zus, is dit de deken waar je het over had vanmorgen?

    BeantwoordenVerwijderen