Pagina's

vrijdag 24 november 2017

In de ban van ..........

Lichtbollen en sneeuwpoppen,
gevonden bij   haakgroep  de gretige haakster op Fb
 De eerste sneeuwmannen rolden al van de haaknaald af.
Eentje  in opdracht van een brei vriendinnetje


En eentje om als verjaardagscadeau weg te geven
aan mijn lieve vriendinnetje !!!


Deze 2 zijn dus al verhuist !!
en de volgende zijn alweer in de maak.
Want leuk zijn ze wel
 op zo'n lichtbol van de action.

Let it snow, let it snow...........
( nog maar even niet )

Lieve groet Albèrtje




15 opmerkingen:

  1. Staat zo leuk op tafel, heel blij mee

    Je vriendinnetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en gezellige sneeuwpop! Ik wou dat ik jarig was en jou vriendinnetje was. ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, die zijn zo leuk!! Ik heb er vorig jaar een aantal gemaakt (ook als snoeppotten) en ben er weer met een paar bezig. Ik heb mij vorige week aangemeld bij de haakgroep, daar komen leuke dingen voorbij.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke cadeautjes!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn zo schattig. Ik ga dit weekend ook proberen. Bollen zijn al in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke mannetjes gemaakt, en leuk om ze te geven en te krijgen.
    Fijn weekeinde
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Lief dat je er een cadeautje van maakt.
    Mocht het deze winter niet gaan sneeuwen, dan ligt dat niet aan jouw inspanningen :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee, wat zijn deze leuk!!!
    Wat lief dat je ze weer weggeeft.
    Fijn weekend Albèrtje,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze leuk geworden.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! Zit daar een ledlichtje in?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn schatten, om te stelen :) ...!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zijn ze en een erg leuk cadeautje.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen