Pagina's

zondag 12 februari 2017

sneeuw en haken

Ja ........ er ligt sneeuw. !!!!


Jara is er druk mee


een uitgewaaierde sneeuwpop
 want de sneeuw plakt niet


En af en toe koop ik eens een handwerkblad.
Dit keer een blad dat ik nog niet eerder gezien heb.
Aan de haak.
Er staat echt heel veel moois in ,
er kriebelt alweer van alles.


Maar hier ga ik voor ,
het wordt mijn tunische avontuur.


Op zoek naar garen......
en dan eens kijken
 of ik dit kunstje ook kan :)

Lieve groet Albèrtje




18 opmerkingen:

  1. Ook hier eindelijk een witte wereld. Het is voor ons de eerste witte dag deze winter en waarschijnlijk ook de laatste *Ü*.
    Wat leuk dat je ook op een tunisch avontuur gaat. Ik ben benieuwd hoe het je bevalt. Op de foto kan ik niet goed zien wat je precies gaat doen, maar daar komen vast nog mooie foto's van op je blog :-)
    Veel haakplezier!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met het haken, lijkt een mooi patroon.
    Gelukkig wij hebben geen sneeuw
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf ik ben echt fan van haken. Ik haal zelf hier mijn patronen vandaan http://www.haakpatronen.net misschien ook iets voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig af en toe een blad kopen :)
    Ben benieuwd naar het eindresultaat, o ja en nog gefeliciteerd met je prijs :) groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie sjaal, suc6 en fijn dat Jara zo van de sneeuw geniet, onze Hippie vind het ook genieten, Oscar iets minder haha
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook hier had het wat gesneeuwd, maar minder, je koos een mooie sjaal! En wat een leuk pakket had je gewonnen!! Veel plezier.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw ben benieuwd naar het eind resultaat. Groet Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi toch, die winterse plaatjes! Succes met je haak-avontuur.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf! Ik vind zelf veel haakpatronen hier http://haakpatronen.net/ misschien ook wel iets voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou succes hoor,zal vast weer mooi worden

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk die sneeuw, bij ons is het alweer weg. Lijkt me een uitdaging Tunisch haken, het word vast mooi.
    groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk hé die sneeuw.
    Mooi blad gevonden, ik ken het ook niet echt, veel plezier er mee dus.
    Zie wel wat je er weer uit ga maken........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk hé die sneeuw.
    Mooi blad gevonden, ik ken het ook niet echt, veel plezier er mee dus.
    Zie wel wat je er weer uit ga maken........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier geen vlokje helaas. Ik geniet maar mee van jullie foto's. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, dat kan je vast wel :-)
    Leuk, met die vrolijke kleuren!
    Hier lag nauwelijks sneeuw.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier in het oosten was het nu eens niet zo wit maar wij hebben al zoveel sneeuw gehad dit jaar. Die sjaal dat gaat jou vast wel lukken.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toch leuk hoor, die sneeuw! Ook al was het verder somber weer. Een witte wereld is toch altijd mooier dan een grijze, vind ik.
    Ik ken het blad niet dat je laat zien. Veel plezier met je nieuwe project!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deed ik ook nog niet eerder : tunisch haken. Maar jij gaat dat vast kunnen. Koud kunstje voor je. Ben benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen