Pagina's

dinsdag 7 juni 2016

Dankbare dinsdag.......

Afgelopen zaterdag met zus
 naar de schapendrift in Ermelo.

Schaapscheerders feest,
tja, daar moet ik toch wel ff een kijkje nemen.


tussen alle schapenscheerders was de keus snel gemaakt,
deze gaat het worden :)


wat een vakwerk is dit !!


en het schapie blijft zo lekker liggen,


bijna klaar


maar er was meer te zien

Ina zat daar lekker te spinnen


En Corry was er ook met de prikkabouters,
Voor mij had ze iets meegenomen.....
een vogel om te prikken, 
( materiaalpakket )
oeps  en weer een nieuwe uitdaging !!


dat lijkt me natuurlijk wel,
en wat zijn de kaboutervriendjes er ook druk mee :)


Al met al weer een leuk dagje uit !!


en MET een schapenvacht weer op huis aan.


dit was zaterdag, maar maandag ook nog vachten  opgehaald
 bij de zorgboerderij
 de Stichting grensverleggende talenten, 
Het fietsje werd weer volgeladen !!


oeps.... ik zou me ook  eens vervelen :))
Maar dit is ook 1 van de leuke kanten
de boer op en vachten  scoren :))

Lieve groet Albèrtje

7 opmerkingen:

  1. Hier ook weer 4 vachtjes onze meiden zijn gisteren weer geschoren
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!!!!!!!genoeg bij jouw inde buurt aan keus,zou zo met je meegaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke dingen allemaal...dat vogeltje prikken!! Super! Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!! En je kan dus weer vooruit met spinnen. :-) Ik ben benieuwd wat je ermee gaat doen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n dagje en dan nu genieten van/met je vachtjes.Wat is het voor 'n vachtje Drents Heide schaap?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig dagje uit heb je gehad en weer een voorraadje wol!
    Lieve groet,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je kunt weer vooruit,en wat een super leuk dagje heb je gehad en dat allemaal op je fiets,fijn hoor

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen