Pagina's

vrijdag 29 april 2016

haakblokken 2

En nog meer haakblokken


nog 1 serie te gaan


Nu eens bedenken wat we ervan gaan maken.

en kijk 3x per dag staat de Hertog Jan klaar :)


 Hulp krijg ik van alle kanten, 
zuslief komt bijna elke dag wel even aan :)


En ook mijn spin maatje Ina 
was van de week van de partij  !!



Ze groeien als kool 
dus dat komt wel goed !!

a.s. dinsdag ( 3 mei )
mag ik  een ochtendje demo spinnen bij ,
Bij Mir in Oldebroek.
Daar heb ik zin in !!!!!!!

Lieve groet Albèrtje





8 opmerkingen:

  1. Ik heb weer genoten!
    Wat leuk dat je mag demospinnen, gaat er wel een fotograaf met je mee? :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk om te zien!
    Veel plezier bij het spinnen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah super lief dat lammetje en mooi die haakblokken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh lekker bezig,en mooie dingen ,leuk ergens te gaan spinnen ,wij met de groep eerdaags weer bij de boer ,echt leuk ,je cirkels van de sun zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig zeg, het lammetje! Hij doet het goed op Hertog Jan! :-)
    Mooie blokken!
    Veel plezier met spinnen as dinsdag!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je mag demo spinnen.. spannend lijkt me. En die lammetjes zijn toch zo lief.. Ik zou je ook graag komen helpen hoor!!

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze al gegroeid....schattig zijn ze en de haakblokken zijn mooi!, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben heel benieuwd wat je van je haak blokken gaat maken! En de lammetjes zijn zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen