Pagina's

vrijdag 24 april 2015

tadaaaa !!!!!

Jippie het moeilijke vestje ( wat toch niet zo moeilijk meer was )
 is  AF !!!!
Toch wel een heerlijk gevoel, en tja dan mag je weer wat anders :))))


Deze week weer een blok van de Zeeuwse deken gebreid,
vlaggetjes ,
bijna af en dan ontdek je een fout
 oef dat was flink balen balen 


maar ja dan zit er niks anders op dan uithalen,
Maar de vlag kan uit want......
ik heb ze er weer in en nu zonder fouten.


Op naar het volgende blok !!

Lieve groet Albèrtje



14 opmerkingen:

  1. Ja, als je een blok breit, dan wil je het wel goed doen, dat snap ik. Wel even balen, maar nu is 't helemaal mooi. Ik zal maar extra goed opletten, want ik brei er vier tegelijk. Dan is het wel heel vervelend om zo'n stuk uit te halen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, wat ben jij goed bezig geweest!
    Je vestje is klaar, heerlijk dat je nu niet meer hoeft te stoeien met dat nare garen en dat je nu kunt gaan lopen pronken en complimentjes binnen halen :-)
    Oei, dat foutje in het vlaggenblok viel tegen, en helemaal omdat het zo in het begin van het blok zat, maar dik compliment dat je het breiwerk zo'n eind hebt uitgehaald en opnieuw hebt gebreid!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker bezig mooi kleurtje je vestje heerlijk weer wat klaar maar nog genoeg om handen begrijp i en ja je deken die moet toch echt zonder foutjes maar snel weer herstelt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief, dat vestje. Jammer dat er een foutje in je Zeeuwse deken in geslopen was, maar gelukkig dat je het zag. Het lijkt me heel vervelend als je het in elkaar wilt zetten en dan pas het foutje ziet.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan me helemaal voorstellen dat je je blok toch uitgehaald hebt! Als je weet dat daar een fout zit, blijf je die tot in lengte van dagen zien.
    Fijn dat je moeilijke vestje af is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk geworden hoor! Tja, soms moet je even op je tanden bijten en achteraf denk je 'deed ik daar nu zo moeilijk over?'

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi truitje,en balen zeg dat er een fout in zat, veel succes met de volgende blokken

    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke blogje , ik zag u via andere blogsters, zo werkt dat
    ik volg meestal blogjes die dezelfde hobby,s delen
    Bedankt voor het delen...liefs ☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  9. fijn om zo'n mooi vestje af te hebben!!
    En balen van de fout, had ik ook uitgehaald hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooo prachtig! Wat een mooi patroon! En wat fijn dat je moeilijke niet meer zo moeilijke vest nu af is ha,ha,ha! Groetjes Smoek

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi vest, prachtige kleur!
    En ja dat is balen als het over moet. Maar gelukkig is 'ie alweer af, mooi patroon!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk vest heb je gemaakt en die kan je nog goed gebruiken. Tja balen z'n fout maar je hebt het weer hersteld en anders Had je dat altijd gezien...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toch een mooi vestje geworden hoor! Stom dat je een fout maakte in je dekenblok, maar het is al hersteld lees ik. Op naar de volgende!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen