Pagina's

dinsdag 6 januari 2015

dankbare dinsdag..... sneeuwpret

De kerst spullen zijn weer keurig opgeborgen,
de winterspullen weer tevoorschijn gehaald.
En dan heb ik altijd zoiets er mag iets nieuws bij,
dit is het geworden kindje op slee
( van Pippilotta )


En leuk dat dat is


Manlief heeft voor mij een mooie sneeuwhelling gemaakt.


En zie ze eens roetsjen


Al gaat het soms ook wel een beetje hard
 en ligt er zo weer eentje op zijn snufferd


misschien nog een ehbo koffertje erbij maken :)
Maar leuk is het wel .

Dankbaar en blij ben ik
 om weer zo lekker bezig te zijn met vilt
Wat blijft het heerlijk
 om daar weer mooie dingen van te maken.

fijne dankbare dinsdag !!

Lieve groet Albèrtje



10 opmerkingen:

  1. O, wat is ze leuk! Geweldig, ik krijg ook zin in sneeuw!
    :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er zo geweldig uit. En die glijbaan...super lief van je man om dit te maken.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat léuk! Het is een echt wintertafereeltje geworden, leuk zo in de sneeuw en op de slee.
    Gister ben ik met de retro sampler van Wieke begonnen en vandaag ben ik jou dankbaar voor de tip!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk! Ik voel het gelijk kriebelen om bij pippilotta te kijken.
    De Kerstman en de kerstballen zijn van mijn seizoenstafel vertrokken. De sneeuw (watten) en de anijssterren zijn gebleven. Het winterfeetje (van Wolfje's wereld) deed haar intrede....maar eigenlijk lijkt het nog teveel op Kerst. Ik dacht dat een popje op een slee leuk zou zijn....En kijk eens wat ik bij jou zie!
    Erg leuk en winters.
    Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattig!! Gelijk een winterse sfeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ach, wat lief: ziet er heel erg schattig uit!!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt schattig, ik zag ze al een paar dagen in mijn blogroll staan. Heel lief.

    BeantwoordenVerwijderen