Pagina's

zondag 21 december 2014

kerst wandeling

Gisteravond de kerstwandeling gelopen,

Op weg naar Bethlehem.
Georganiseerd door de Paulus en Kruiskerk in Wezep.

Een wandeling over het landgoed Vollenhof,

We komen Jesaja tegen die voorspeld wat er gaat komen.

De engel en Maria,  die Maria de boodschap brengt,

Dan komen we bij de Romeinen  die ons inschrijven,

We komen de wijzen tegen die druk doende zijn de sterren te bestuderen
 want ze hebben een vreemde ster gezien,
We nemen goud en zilver mee en gaan verder.

We steken het veld over en  ontdekken midden in het veld
 de  schuilhut van de herders,
Het vuur brand, we gaan bij ze zitten en zingen het lied van het kindeke.

Na het laatste stukje gelopen te hebben
 komen we  bij Jozef en Maria en het kindje Jezus.

Dan nog luisteren naar het koor,

Wat een mooie belevenis, heel indrukwekkend.


Bedankt organisatie voor dit knappe stukje werk !!

Lieve groet Albèrtje






8 opmerkingen:

  1. Fijn dat je zo'n mooie avond hebt gehad! Het mooie stalletje heeft vast een prominente plek in huis?
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo een kerstwandeling heb ik nog niet gemaakt. Ik vind het een mooi idee. Je gaat zo echt het kindje Jezus bezoeken.
    Fijne feestdagen
    Daniêlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als een fijne avond. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Indrukwekkend. ik me wat bij voorstellen.wat zal dat mooi geweest zijn.
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat mooi ... Op die manier beleef je het toch echt een beetje! Goed initiatief, vind ik ..

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi om zo het ware kerstgevoel te beleven en je stalletje is prachtig. Fijne dagen, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat geeft wel een echt kerst gevoel vind ik , groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen