Pagina's

dinsdag 16 september 2014

dankbare dinsdag wol in Assen

 afgelopen zaterdag........
Zomaar een dagje op stap met het jongste kuiken
 ( uh.... alweer 14 hoor )
En wel met het treintje naar Assen
Om half 8 vertrokken i.v.m. werk aan het spoor :(
half 10 in Assen.
Op naar het centrum......

Maar we zochten  nog wat anders, namelijk de vrije school
Want daar was markt met o.a. wol.
 en ja daar wilde ik wel eens een kijkje nemen.
 Hup andere kant op en ja hoor gevonden,
 daar ging weer een nieuwe wereld voor mij open.
In de vorm van het viltprikken kijk maar eens mee


prachtige wandkleden


Groot en klein


vilt prikken maar dan dieren


Maar wat ook heel erg leuk was
 ik vond daar een blogmaatje
 en wel Titia van http://quadraad.blogspot.nl/


Hoe leuk is dat om daar even iemand te ontmoeten
die je"kent" uit het grote blogland !!!!


En ook de bekende aap Jacobus
  kwam ik daar weer tegen :)


 een mooi tafel vol met herfstvilt een  pracht gezicht.!!


Ik heb alweer een beetje spijt,
 dat ik het leuke eekhoorntje niet gekocht heb.
Nou ja daar droom ik nog maar ff over.
maar wel 2 andere lieffies gekocht.


ha ha en ik heb nu een hele voorraad gekleurde wolletjes :)
die liggen te pronk in het atelier :)

Leuke gesprekken aardige mensen.
Dus het was voor ons ook echt genieten !!
Het kleine jongetje achter de piano
 heeft op Joël veel indruk gemaakt :)

Terug in het centrum hebben wij ons prima vermaakt.
Lekker geshopt en gegeten.

Nog even een selfie samen  met Bartje :)
En hij was gepimpt met loombandjes ha ha


Zo was ons dagje Assen goed geslaagd.!!!!!

Lieve groet Albèrtje


12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dag! En dan dat prachtige weer erbij, heerlijk!
    Mooi, al dat vilt-werk.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb in assen gestudeerd, leuke stad met heel veel plezier gewoond. Veel plezier met je wolletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi marktje heb jij bezocht. Gelukkig heb je foto's genomen en kunnen we meegenieten. Daar worden we heppy van !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik de foto's zo bekijk was dit precíes de juiste plek voor jou! Jij had daar met je Pippilottacreaties zo tussen kunnen staan. Wat zal je een hoop leuke ideeën hebben opgedaan. Dat prikvilten bijvoorbeeld is misschien wel iets voor jou?
    En wat een verrassing om een blogmaatje tegen te komen, leuk om persoonlijk kennis te kunnen maken en waarschijnlijk niet uitgepraat kunnen raken ;-) Ik ken haar blog nog niet, maar ik zal zo eens een kijkje gaan nemen.
    Wat leuk zo'n dagje uit met z'n tweetjes, een fijne herinnering!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verrassing om daar zoveel wol en gevilte spullen te vinden, echt jouw ding wel, dus heb je je ogen goed de kost gegeven en inspiratie opgedaan. Natuurlijk moest je ook wat kopen en dan kom je zomaar een blogmaatje tegen, altijd leuk! Dat was weer een leuk dagje uit.
    Grtjes, rita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ging zaterdag ook met de trein vanaf Assen, alleen de andere kant op! Anders was ik je vast tegen gekomen op school, waar ik anders ook altijd te vinden ben. Wat leuk dat je er zo genoten hebt!
    Ik zie Titia op de foto, maar ook Arnika die er met sieraden stond en met mijn gesponnen draadjes;-)
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een mooie dingen allemaal! Hiervoor had ik ook wel naar Assen willen reizen ;) Ik snap dat jij je hier helemaal thuis voelde tussen al die viltliefhebbers.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een walhalla al die mooie kraampjes zeg! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een fijne markt met al die mooie spulletjes, die had ik ook graag bezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's van een heerlijk dagje uit! Leuk dat we even kunnen meegenieten! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was leuk je te ontmoeten Albèrtje.
    Fijn dat jullie samen zo'n leuke dag hebben gehad in Assen!

    BeantwoordenVerwijderen