Pagina's

donderdag 21 augustus 2014

grrr..... geen garen meer

De cal deken  uh....... ik heb wat in te halen ik loop ineens 4 weken achter,
en het is alweer vrijdag.
Hoe dat kan........ geen idee en dat met allebei de dekens. :(
dus met ferme moed weer aan de slag ik ben nu bij het wiel.


Vanmiddag nog gauw even garen bij halen,
maar inplaats van halen was het flink balen de rose kleur is op 
en ja het is vakantie tijd ( of ik datzelf niet weet )
Ik weet niet wanneer het weer komt.
GRRRRRRR..........
dat betekend dus of verder achterop komen
 of op internet gaan zoeken.
Ik heb nog een klein beetje 


Ach het zal wel goed komen het is een bekend merk van katia
 dus zo moeilijk moet het niet zijn.
ik ga maar eens op het www speuren :))

Lieve groet Albèrtje

9 opmerkingen:

  1. O, dat is balen, zeg! Ik hoop dat het lukt met het garen! Die vier weken is zo weer bijgewerkt, hoor, dát komt in ieder geval wel goed!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat voor garen is het Albèrtje? Ik heb hier zoveel liggen, misschien heb ik wel gewoon liggen wat jij zoekt....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt jammer, hoop dat je op internet nog wat kunt vinden.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi
    Neem eens een kijkje bij wolplein heb ik van de week ook gedaan die hebben best veel.
    Succes Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat naar voor je! Ik hoop dat je snel nieuw garen vindt zodat je de 'achterstand' in kunt halen.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik haak ook met Katia, misschien heb ik nog wel een aangebroken bol voor je liggen. Ik ben namelijk wel met roze begonnen maar heb dat weer uitgehaald...
    Hier ligt Katia Basic Merino, de kleur is zacht (oud)roze die heel erg lijkt op jouw foto! Bovendien verkopen ze het hier ook, dus als het deze is kan ik het ook nog voor je nakijken op nummer. Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hopelijk kan iemand je helpen en kun je fijn verder haken. Het is weer om bij de kachel te kruipen met een handwerkje op schoot. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit ga je zeker wel vinden op het web en dan bestel je het gewoon en kan je lekker verder. En je hebt je tweede deken ook nog om aan te werken of zit daar hetzelfde rose in? Dan heb je pech. Succes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je deken wordt erg mooi! Prachtige kleuren. Hopelijk heb je inmiddels wol bij kunnen krijgen. Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen