Pagina's

zaterdag 9 augustus 2014

dagje uit.....

Dagje hobbymarkt in Putten.
Het weer was goed te doen,
alleen af en toe een harde rukwind,
dus weer even het tentje opbouwen.

Maar het was verder goed geslaagd met gezellige mensen.!!!!!
en dat maakt de dag al goed.
En wie mocht er ook mee.............


Karel en dan een grote versie


En zo zie je gelijk wat een verschil het maakt
dunne pennen of dikke pennen,
dunne wol of dikke wol
ik heb dus nu een grote en een kleine :)


was weer een hele gezellige dag,
samen met moes.
Bedankt ma dat je weer met mij op pad wilde !!

Lieve groet Albèrtje

14 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er gezellig uit, mooie gebreide knuffels! Putten is een leuk dorp, wij gingen er vroeger altijd op vakantie. Fijn dat het een succes was!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er heel leuk uit!
    Ja, bij ons was de wind ook heel erg hard!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oei wat een woei hier in de Betuwe ook....X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto met je moeder samen!
    Het kraampje ziet er heel gezellig uit, ik hoop dat je leuke reacties hebt gehad (en goede zaken hebt gedaan).
    Ik vond Karel er aldoor al zo bekend uit zien, maar nu weet ik het: ik heb zelf ook ooit een soort Karel gebreid! (als je op 'poppen' zoekt op mijn blog dan zit hij op schoot bij een pop met een geel vestje aan). Of het helemaal hetzelfde patroon is weet ik niet, maar dan is het toch in ieder geval een neefje van Karel ;-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zo samen. Het weer viel mij alles mee, die wind was inderdaad af en toe lastig maar ik heb evengoed fijn van het zonnetje genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja zus het was heel gezellig. Veel plezier en succes woensdag in Garderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fijn dat je een leuke dag hebt gehad en dat je niet bent weggewaaid ;o)
    Leuk de grote en kleine samen.
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet het er mooi en verzorgd uit allemaal! En die laatste foto is echt superleuk, jij samen met je moeder!
    Fijn dat je die met ons wil delen!! Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bijzonder om je samen met je moeder op de foto in je eigen kraam te zien! Warme groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat onwijs gezellig, en wat ziet het er mooi uit allemaal!!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat mooi je twee karels.............

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk standje had je daar samen met je moeder, leuk! Hopelijk verkochten jullie veel, dat moet haast wel, als er 2 zulke leuke karels je vergezellen :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen