Pagina's

donderdag 6 maart 2014

gewonnen give away

word ik me daar verrast met......
 de give away van Janusje !!
Een echte portefeuille gemaakt door haar zelf.
 en hoe mooi ziet die er uit ,
ik verbaas me er nog steeds over.


De boven kant open en je ziet een vak,
 waar allemaal pasjes in kunnen.


De grote gele rits open en.........


een middenvak MET rits.
met nog 2 vakken
 waar ook weer in de zijkanten passen in kunnen.


En met nog een andere tint stof erbij,


zijkanten netjes gevouwen,
Al met al een plaatje !!!!
 nergens 1 rafeltje te vinden zo keurig afgewerkt.

Vanmorgen nog even in de breigroep laten zien,
 nou een topper is het.

Bedankt Janusje voor zoiets moois,
 ik zal zuinig  zijn op dit kunstwerk 
maar  het wel goed gaan gebruiken :)

Lieve groet Albèrtje


7 opmerkingen:

  1. Dat is met liefde en zorg gemaakt. Dat zie je zo.
    Dat geloof ik zeer, dat je daar super blij mee bent.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super gemaakt ga die janusje is even opzoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!! Wat mooi gemaakt. Leuke voorjaarskleuren ook!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je hebt gewonnen en wat een mooie portefeuille, knap zeg dat ze dat zelf gemaakt heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar heb je echt iets leuks en nuttigs gewonnen! Janusje maakt prachtige dingen, ben er echt jaloers op, ik ben zo handig niet al doe ik mijn best.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Albértje, daar ga je vast veel van plezier van hebben! Wat een waar kunststukje is het geworden, knap zoals Janusje dat voor elkaar heeft gekregen!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik voel me lichtjes verlegen (lees: heel verlegen) bij al die lof. Het is van harte naar jou opgestuurd. Geniet er dus maar van!

    BeantwoordenVerwijderen