Pagina's

dinsdag 31 december 2013

oude jaars gedachten.

pfff..... wat is een jaar eigenlijk snel om
nu op de laatste dag van het jaar.........


 zo  maar wat gedachten
.En dan bedenk ik mij,
 wat heb ik het afgelopen jaar veel gedaan.


sokken gebreid
leren spinnen
veel viltwerkjes gemaakt,
We zijn met een brei ochtend begonnen

Allemaal zo erg leuk om te doen.
Het bloggen blijft een leuke bezigheid
Na bijna 2 jaar bloggen   215 berichten geplaatst
( waar haal ik het vandaan ) ??
99 volgers ook al zo leuk
en 27 volgers op blog lovin lees ik in de reacties,
klusje voor volgend jaar om dat er op te krijgen hoe ????
dat weet ik nog ff niet.
met zoveel volgers !!! ( ga weer een give away bedenken  )

Maar het leukst en aller liefst  vind ik
 de band die je opbouwt  met je mede bloggers.
al mijn blog vriendinnen en (stille) volgers wil ik dan ook bedanken
 voor het lezen van /  en het reageren op mijn blog .

al met al redenen om door te blijven gaan.:)

Wens ik jullie allemaal
 nog een heel fijn gezegend en liefdevol nieuwjaar toe,
met heel veel creativiteit.


Lieve groet Albèrtje




7 opmerkingen:

  1. Een hele fijne oudejaarsdag gewenst en goed en gezond 2014 Albertje! En lekker door blijven handwerken en knutselen zou ik zo zeggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Albertje. Ja, blogland is leuk! Onbekenden die bekenden lijken te worden.... Ik wens je een fijne dag en al het goede voor het nieuwe jaar!
    Dag
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben het helemaal met je eens en ik ben heel blij dat ik je (en Rianne) dit jaar heb mogen leren kennen. Heel graag tot volgend jaar! (morgen? ;-)
    Fijne en veilige jaarwisseling toegewenst en een mooi, gezond, gelukkig en creatief 2014.
    Groetjes weer
    marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via bloglovin.com heb je ook nog 27 volgers!
    bloglovin.com/blog/3766812/knutselpret
    Heel veel goeds toegewenst voor 2014.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat weer mooi gezegd / geschreven.
    Dank je wel, tot vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi woordje en fijne jaarwisseling lieve gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is ook zo leuk bij elkaar te lezen , ik wens je een creatief en gelukkig , gezond nieuwjaar.
    groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen