Pagina's

dinsdag 3 september 2013

nachtelijk bezoek

Op ons vakantie adresje.........
Midden in de nacht piept Jara dat ze er uit wil.
Huh wat is dat nou weer.?
Maar goed ik laat de hond naar buiten , misschien heeft ze toch wat gehoord,
Ik hoor haar even janken en zie nog net dat ze zwaar beledigd een eindje van de deur in het gras gaat liggen.
Ik toch maar even de zaklamp gehaald
 en wat zie ik ...............


Ah mooi zo in het licht van de zaklamp.


En hier waren we op zoek naar een hermelijntje,
 hij dook het gras in en was foetsie
grr...... ik wilde zo graag die ook op de foto.
Maar het enige wat ik op de foto kreeg .........



Joël en ik denken dat dit zijn holletje is,
 maar helaas,  hij kwam niet meer te voorschijn.
Ja daar houden we wel van een beetje wild speuren :)

Lieve groet Albèrtje


5 opmerkingen:

  1. leuk hé zo'n egeltje te zien en dan ook nog een hermelijntje succes met de foto maken je moet er maar net op het goede moment bij zijn......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een egel! Thuis hebben we ook bijna elke winter een egel die in de tuin ronddwaalt en die we regelmatig te zien krijgen. Leuk!!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, die egel is prachtig! En een hermelijn kreeg ik alleen ooit op de foto toen hij dood was...., tja, dan vluchten ze niet meer ;-)
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor, dat Jara dat hoort dat er "iets" is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een egel voor je deur, dat gebeurd je ook niet elke dag....mooi beestje

    BeantwoordenVerwijderen