Pagina's

dinsdag 13 augustus 2013

De sluwe Heer Vos

De eiwarmers van Duimelotje hebben mij goed te pakken.
 Ik blijf ze leuk vinden !!
Heer Vos is er nu  ook bij gekomen ,
 Ik geloof.....
  dat het niet zo'n beste vriend is van Dirk das !


Inmiddels heb ik ook al aardig wat boekjes verzameld


Leuk om uit voor te lezen


maar...........


Is er ook iemand die weet.........


hoeveel boekjes er uit deze serie zijn  uitgegeven ??????
Dan weet ik of ik nog verder moet kringlopen  :)

Lieve groet Albèrtje





6 opmerkingen:

  1. Wat is die meneer vos schattig. Ik bedoel sluw schattig. ;0D
    Nee ik kan je niet verder helpen met die leuke boekjes. Misschien iemand anders.
    Gr.Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie meneer Vos! En ook ik kan je helaas niet helpen met het antwoord op hoeveel boekjes er zijn.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig vosje.
    Jammer genoeg kan ik je ook niet helpen met de boekjes, ik wist niet eens van hun bestaan laat staan dat ik weet hoeveel er zijn ;-)
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb een verzamel boek en daar staan best wel veel verhalen in ... misschien eens kijken welke uitgever deze boekjes heeft uitgebracht en dan zoeken op het web bij de uitgever en hoeveel boekjes hij of zij in deze serie heeft uitgebracht ? Leuke sluwe vos trouwens !
    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je vosje is geweldig, superlief! En die boekjes zien er heel leuk uit, maar ik heb geen idee hoeveel er zijn.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schat van een vosje, heel schattig.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen