Pagina's

vrijdag 7 juni 2013

wie het weet mag het zeggen.

Wat is het een heerlijk en prachtig weer, wat kan een mens daar van genieten.
Ja en wat doe je dan zoal, eerst winterpakketten maken.
Een heerlijk werkje om te doen.


En verder heb ik de naaihoek opgeruimd en daar kwam ik iets tegen..........
Echt geen idee waar het vandaan komt maar ik heb ook geen idee wat en waarvoor het gebruikt werd, want het ziet er oud uit.



Nou wie het weet mag het zeggen , 
ik ben heel benieuwd of iemand dit herkend.
face book heeft niets opgeleverd dus probeer ik het hier nog maar even.

Lieve groet Albèrtje


4 opmerkingen:

  1. Wij denken aan een spijkertrekker ,,,,,,.,!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je winter werkje ziet er erg leuk uit. Ik denk dat ik het nog voor nou hou op de zomer projectjes. ;0)
    Wat dat voorwerp is. Ja dat weet ik echt niet.
    Veel succes met het uitzoeken.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zou het niet weten, het ziet er wel apart uit.
    Ben benieuwd wat het mag zijn.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ergens komt t mij bekend voor maar dat kan ook suggestie zijn...tis een aprt ding in ieder geval! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen